dinsdag 4 mei 2010

Nieuwe Commentloze Lay-out

Goedemorgen iedereen! Even een kort berichtje, want over een half uurtje moet ik de bus al pakken naar het lab. Ik heb sinds gisteren nacht een nieuwe lay-out, zoals je misschien al wel hebt gezien, maar de comments via Disqus zijn hier nog niet aan verbonden. Steeds als ik ze probeer te linken en binnen te halen, komt mijn oude lay-out weer tevoorschijn! Zucht! Ik probeer dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie.

De comments geplaatst bij de Rituals Ruby Lips winactie kan ik terugvinden in mijn Disqus profiel, dus geen nood. Als je een comment hebt achtergelaten ding je nog steeds mee naar 1 van de 6 prachtige lippenstiften.

Het artikel van vandaag over NIVEA is ook een winactie. Nu jullie (nog) geen comments kunnen achterlaten, stuur dan een mailtje naar starpede@hotmail.com met als onderwerp 'NIVEA'. Vermeld je naam + adres in de mail en wie weet ben jij wel 1 van de 3 gelukkige winnaars!

Sorry voor alle gedoe!

Until next time,
Serena Verbon