donderdag 6 mei 2010

First date @ McDonalds?


Kennen jullie deze reklame van McDonalds? Aaaw, ik vind dat jochie toch zo'n cutiepie. Met die Puss-in-Boots oogjes van hem. Zo schattig hoe hij toch blijft proberen om het hart van zijn liefje te veroveren met allemaal buitenspeel activiteiten. Daar houden wij meisjes toch helemaal niet van! Spelen in de regen of vissen van de haak halen, mij niet gezien! Gelukkig heeft dat schatje op het einde dan toch begrepen dat liefde door de maag gaat.

Tenminste, zo zou iemand mij ook kunnen veroveren hoor! Ik had ooit een vriendje die me nooit kadootjes gaf, maar hij gaf me wél eten! In de schoolpauze vroeg hij of ik ook iets uit de automaat wilde hebben en na school fietsten we vaak langs Maccie D's (zo noemden wij de McDonalds) en trakteerde hij me op een Happy Meal (ja, mét speeltje!). Het had iets zorgzaams vond ik, iets liefs. En dat vind ik nog steeds.

Wat vinden jullie van een first date @ McDonalds?

Until next time,
Serena Verbon