dinsdag 18 mei 2010

Chanel - Nailpolish Trendsetter

Als het op nagellak aankomt is Chanel een echte trendsetter, vooral wat kleuren betreft. De afgelopen jaren domineerde Chanel de nagellak wereld, want iedere kleur die ze uitbrachten werd een ware trend. Per nieuwe collectie worden er namelijk ook bijpassende lakjes uitgebracht, en die blijken altijd een regelrechte hit te zijn. Tijdens de modeshow Chanel Cruise 2011 die werd gehouden in het luxueuze St. Tropez werden modellen gespot met een nieuw kleurtje op hun nagels. Wordt ook deze lichte poederblauwe kleur een nieuwe trend?

Volgens Chanel is deze kleur een 'nieuwe pastel baby blauwe teint' die nog niet beschikbaar is. Nog niet beschikbaar, hm? Dat wil dus zeggen dat het binnenkort wel beschikbaar gaat zijn! Yaay! De kleur is gecreĆ«erd om de kleuren van de Cruise Collection te accentueren, bestaande uit amber, absinth, mintgroen, hemelsblauw, marineblauw en felroze. Het is een hele lichte babyblauwe kleur, die bijna naar wit neigt. 


Wat denken jullie? Wordt deze poederachtige babyblauwe kleur de IT-kleur voor 2011? Ik denk van wel. Chanel heeft  zich de afgelopen jaren wel bewezen als trendsetter op nagellak gebied, dus waarom zou het in 2011 anders zijn? Bovendien word ik erg enthousiast van deze kleur, ik vind hem mooi. Het doet me echt denken aan een heerlijke zomer en mijn zongebruinde handen lijken dan nog bruiner!

Hieronder heb ik een compilatie van de Chanel Cruise 2011 gevonden op YouTube. Echt leuk om te zien! De modellen lopen gewoon op straat tussen de terrasjes, sommige lopen zelfs op blote voeten. 


Until next time,
Serena Verbon