woensdag 19 mei 2010

Weird and Nasty Things I Found on Etsy

Zijn jullie bekend met de site Etsy.com? Het is zoiets als eBay of Marktplaats maar dan met handgemaakte spullen. Echt, ik kan uren op Etsy rondklikken want er is zoveel leuks te koop! Mensen creĆ«ren de mooiste dingen, en allemaal handmade. Soms kom ik iets tegen op Etsy waarvan ik denk, ehm ewl!? Zoals deze handgemaakte en uitwasbare tampons. Ja je draagt je steentje bij aan Moeder Aarde doordat je voorlopig geen tampons bij het vuilnis gooit en op den duur bespaar je een hoop centjes omdat je deze gehaakte dingen kunt recyclen...maar toch. Klik verder voor meer!


Handgefilte Vagina Broche

Seriously?

Cyclops Penis Vingerpopje
Leuk voor je kleine meid!

Catnip Katten speeltje
Ik vraag me slechts 1 ding af. Why?

Pantyhose with open Sleeve
Bij de beschrijving staat: for your comfort (huh?)

Handmade Nipple Covers

Dat roze aaibare doet het 'em. Steamin' hot!


Zo zie je maar weer, Etsy is een bron van inspiratie en creativiteit maar ook een bron van total weirdness. En geloof het of niet, maar bovenstaande items worden daadwerkelijk verkocht. Zodra ik weer een leuke Etsy verzameling bij elkaar heb gesprokkeld zal ik een nieuw artikel online plaatsen, als jullie dat tenminste een leuk idee vinden, let me know!

Until next time,
Serena Verbon