donderdag 22 april 2010

Zara opent deuren in Utrecht!

Iedereen in Utrecht zal het met me eens zijn: Utrecht mist een Zara! Hoe het kan dat zo'n grote stad het zonder Zara filiaal wist uit te houden is mij nog steeds een raadsel. Eind vorig jaar bleek dat de D.E.P.T. store aan de oude gracht 151 ging verhuizen naar de Lange Elisabethstraat (een straat erachter). Er werd toen druk gespeculeerd wat er in de oude D.E.P.T store zou komen. Natuurlijk hoopte ik diep in mijn hart op een Zara maar er kon toen nog niets met zekerheid gezegd worden. Toen een tijdje later druk bellende Spaanse mannetjes voor de deur werden gesignaleerd ging al snel het gerucht dat er daadwerkelijk een Zara zou komen. En ja hoor, begin dit jaar werden deze geruchten inderdaad bevestigd. Utrecht krijgt een Zara jongens en meisjes, UTRECHT IS EINDELIJK COMPLEET!




Op het moment van schrijven is men nog druk bezig met verbouwen en inrichten van de winkel. Ik liep dinsdagavond langs het toekomstige Zara filiaal en zelfs om half 10 's avonds was men nog druk in de weer. Ik zag een bellende, belangrijk uitziende meneer voor de deur staan en als echte Zara fan kon ik het niet laten: "Wanneer gaan jullie open?" gilde ik. "Vrijdag" antwoordde hij. Op mijn vraag of er dan een speciale opening aanbieding/aktie zou zijn kon hij geen antwoord geven. "Dat weten we nog niet, waarschijnlijk wel".

Bovenstaande foto's maakte ik op woensdagochtend. Zoals je ziet moet er nog flink wat gedaan worden aan zowel de binnenkant als de gevel. Op de eerste foto zijn wel een complete eerste en tweede verdieping te zien waar de kleding al op ons wacht. Er moet nog veel gebeuren maar het feit dat er 's nachts wordt doorgewerkt betekend wel dat ze echt proberen om vrijdag klaar te zijn voor de Grand Opening! Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze dat gaan halen.

Dus ren allemaal komende vrijdag naar de oude gracht 151 (tussen de Only en de Sting) om te shoppen in de gloednieuwe Zara winkel! Hopelijk zijn er leuke akties en aanbiedingen. Ik moet zelf werken, maar zodra ik kans zie ga ik ook even langs want ik scoor er altijd wel iets leuks :)

Zijn jullie ook zo'n fan van de Zara?

Until next time,
Serena Verbon