donderdag 22 april 2010

"I Love Your Blog" Award


Somebody loves my blog! ^^ Deze Award kreeg ik van Michelle van Passion for Nails. Dankjewel Michelle! Je mag maar 1 blog selecteren voor de award dus een hele eer om hem te ontvangen dacht ik zo! Dit zijn de regeltjes:

1. Kopieer bovenstaande award in je eigen blog.
2. Link de persoon die je de award heeft gegeven in de eerste regel van je bericht.
3. Geef deze award door aan jouw favo blogger (die de award nog niet heeft ontvangen).
4. Stuur een bedankje naar de persoon die jou de award heeft gegeven.

En nu is het mijn beurt! I really love: Nenz

De blog van Nenz maakt me vrolijk. Al die leuke kleurtjes, schattige plaatjes en interessante link tips. Het geeft me onwijs veel inspiratie en fleurt mijn hele dag weer op. Nenzpaper. Een goed begin van de dag. Allemaal even kijken ja!

Until next time,
Serena Verbon