dinsdag 27 april 2010

What's my age again?

Weet je wat ik me eigenlijk afvroeg? Hoe oud zijn mijn bezoekers eigenlijk? Toen ik op twitter vermeldde dat ik een artikel aan het schrijven was over een alcoholische versnapering kreeg ik een lief bedoelde waarschuwing van een collega blogger. Ze zei dat zo'n artikel op haar blog in slechte aarde was gevallen en dat ik ook jonge bezoekers had, dus dat ik dat even in overweging moest nemen.


Dat heb ik uiteraard gedaan, en ik heb ervoor gekozen het artikel toch te plaatsen. Ik heb volgens mij niet hele jonge bezoekers, jullie reageren altijd leuk en positief en het voelt soms gewoon alsof we een vriendschapsband hebben. Dus ik mocht aannemen dat ik met het artikel over Umeshu niet verwijten naar mijn kop krijg geslingerd, maar dat jullie mij goed genoeg 'kennen' om te weten dat ik gewoon heel enthousiast ben over het Japanse likeurtje.

Goed. Dan blijft nog steeds de vraag over jullie leeftijd onbeantwoord. Ik zit hier met dikke vraagtekens jongens en meisjes! Dus wees lief en vul de poll hieronder naar waarheid in, en dan zullen we samen het geheim van de bezoekersleeftijd ontdekken! De poll staat overigens ook in de side bar (beetje naar onderen scrollen) waar ik hem gewoon laat staan. Lange termijn onderzoeken zijn the best e-varrr!







Mijn dank is groot!

Until next time,
Serena Verbon