maandag 26 april 2010

Advertorial: Vichy heldert huid fabeltjes op!

Als medewerker van de apotheek ben ik natuurlijk bekend met het merk Vichy. En net als ik houdt Vichy van onderzoekjes! Vichy is namelijk een groots onderzoek gestart naar Nederlandse huid-wistjedatjes. Soms lees je in de glossy's van die tips waar ik mijn vraagtekens bij zet. Van varkensvlees en chocola krijg je puistjes maar tandpasta of tequila erop smeren laat ze met een nachtje slapen verdwijnen. Yeah right! Of...klopt het toch?


Omdat er zoveel huid weetjes bestaan wil Vichy uitzoeken welke waar zijn en welke niet. De experts vragen daarom aan ons of we al onze eigen huid-wistjedatjes willen insturen om voor eens en altijd vast te stellen: wat is feit en wat is fabel. Via deze site kunnen jullie je eigen weetjes insturen. Bezoekers kunnen de ingezonden wistjedatjes doorspitten en hun mening erover geven: true or false. Hierna maakt Vichy bekend of ze het bij het rechte eind hadden of er juist helemaal naast zaten. Handig! Zo leer je nog eens wat, op een leuke manier.

WIN WIN WIN!
Een bezoekje aan de site is zeker de moeite waard. Als je je eigen huid-wistjedatje instuurt ontvang je namelijk direct een kortingsbon t.w.v. € 3,- op de Vichy Normaderm lijn (de groene lijn, voor de onzuivere huid). En als je je inschrijft voor de nieuwsbrief maak je kans op toffe prijzen zoals een Normaderm pakket of een geheel verzorgde huidverwen-week in Brussel. Op de site kan je trouwens ook een persoonlijke huiddiagnose loslaten op jouw huid, aan de hand van een vragenlijst. Zo kan er vastgesteld worden welk huidtype je hebt en welke Vichy produkten het beste bij jouw huid passen. Echt een aanrader hoor! Zo dacht ik altijd een vette huid te hebben, maar blijk ik vooral in het bezit te zijn van een gevoelige huid.

Until next time,
Serena Verbon