maandag 26 april 2010

Finaliste Miss Queen of the World!

Vorig jaar bevond ik me aan de perstafel om een verslag te schrijven over deze Miss verkiezing. Onderaan mijn verslag zeg ik nog "ik vond het superleuk om zo'n event mee te maken, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!". Nou en of ik weer van de partij ben! Dit jaar zal ik alleen niet achter de perstafel plaatsnemen, maar op het podium. Ik ben namelijk een van de 30 finalistes van Miss Queen of the World - Benelux!


Sinds vorig jaar is de Miss Queen of the World verkiezing in sneltreinvaart gegaan. Het kreeg steeds meer publiciteit van de media en ook de meisjes wisten de castings te vinden. Er is daarom besloten om Miss Queen of the World - Netherlands uit te breiden naar Miss Queen of the World - Benelux. Dit jaar zijn er dus finalistes uit zowel Nederland, Belgiƫ en Luxemburg.

Eind vorig jaar waren mijn moeder en ik met The Secret Garden aanwezig op het Face & Figure event. De stand naast ons was die van Miss Queen of the World. Ik ben toen gescout en heb me maar gewoon 'voor de lol' en onder het mom van 'je weet maar nooit' ingeschreven. Onder de meiden die zich via het event hebben ingeschreven werden twee wildcards verdeeld. De meiden met een wildcard mogen gelijk door naar de finale, ze hoeven dus niet eerst naar de casting te komen. En, wat bleek? Een ander meisje en ik waren geselecteerd voor de wildcards! Het kwam echt als een verrassing, maar nu ik eenmaal zo ver ben gekomen ga ik er ook echt voor!

Ik weet nog niet zo goed wat me te wachten valt en ik vind het dan ook super spannend! Ik hoorde dat we ergens op een autobeurs aanwezig moeten zijn en ook komen alle finalistes in een nacht uitzending op 3FM. Er is een bikinishoot (oh no!) en natuurlijk moeten we bij elk event onze sjerp dragen. Haha, zie je me al lopen? In mei en juni hebben we veel events maar de uiteindelijke finale is pas eind september. De week voor de finale gaan we met alle meiden een weekje in een Center Parcs huisje chillen, dat lijkt me erg gezellig.

Ik houd jullie op de hoogte van alle activiteiten! Gaan jullie wel op me stemmen als het zo ver is?

Until next time,
Serena Verbon