dinsdag 13 april 2010

We're bahaaaack!

Dag lieve luitjes! Wat leuk dat jullie weer komen kijken op BeautyLab.nl! Het was een vermoeiend maar erg leuk lang weekend in Kopenhagen. We zijn maandagavond teruggevlogen naar Amsterdam - dit duurde serieus slechts 50 minuten (vergelijkbaar met een treinrit van Utrecht naar Zwolle) - unbelievable kort he?

Overal in Kopenhagen zag ik de volgende tekst op de spiegels staan trouwens;


Dus jullie begrijpen dat ik me dan ook niet heb laten tegenhouden als ik iets moois zag! Mijn man keurt het immers goed. Oh wait... I don't have a husband! Oh well. Een shoplog is onderweg in ieder geval, so stay tuned als je benieuwd bent naar mijn aankoopjes van afgelopen weekend. Just curious, wat heeft jullie voorkeur; een video of een foto shoplog?

Until next time,
Serena Verbon