maandag 19 april 2010

Vote: FreshCotton Style Contest


Mijn stylish zusje Tara doet mee met de FreshCotton.nl Style Contest en heeft jullie hulp nodig! Ik vind echt dat ze verdiend om te winnen. Ze combineert de apartste dingen soms, maar het grappige is dat ze er toch altijd stijlvol en vernieuwend uitziet. Ze komt altijd weg met haar outfits, hoe gedurft ze soms ook mogen zijn, maar ja wat wil je ook met die kilometerslange benen ;) Hieronder heeft ze een klein stukje geschreven waarin ze uitlegt hoe jullie haar kunnen helpen.


Hallo iedereen!! Mijn naam is Tara Verbon, ik ben het zusje van Serena. Ik doe mee aan de style contest van FreshCotton.

Hoe ziet mijn stijl eruit?
Ik weet niet precies hoe ik mijn stijl kan omschrijven, de ene keer draag ik stoere sneakers maar de andere keer weer high heels. Vrouwelijke topjes of stoere shirts. Hoe dan ook, uiteindelijk zorg ik er wel voor dat mijn outfit altijd een vrouwelijke twist heeft. In 3 woorden noem ik mijn stijl crazy sexy cool. Dit is denk ik wel de beste omschrijving ervoor, want zo ben ik en zo ziet mijn stijl er ook uit!



Hoe kan je stemmen?
Om op mij te stemmen moet je klikken op deze link: www.freshcotton.com/contest/19885.aspx Bij mijn inschrijving staat een hartje met ‘love it’ . Hierop moet je klikken, (je moet alleen wel een account aanmaken voor freshcotton). Als je dit hebt gedaan, dan heb je op mij gestemd en ben ik heel erg ggghappy!

Tot wanneer kan er gestemd worden?
De wedstrijd sluit op 22 april, dit is al heel erg snel!! En ik heb drastisch veel stemmen nodig. Dus nu mijn vraag, zouden jullie op mij willen stemmen?


Wat zijn de prijzen?
De prijzen zijn echt.. SUPERTOF. Hier komen ze: een op maat én persoonlijke stijl gemaakte couturejurk van Daryl van Wouw, twv 2500 euro! Plus twee frontrow seats bij een Daryl van Wouw catwalk show. Bovendien wordt de fotoshoot van de winnaar gepubliceerd in Cosmopolitan Magazine. De tweede plek is goed voor een cheque twv 250 euro, te besteden bij FreshCotton. De derde plaats krijgt een cheque twv 150 euro. Uiteraard ga ik voor de 1e prijs, een zelfontworpen couture jurk!! (L)

Onder alle inzendingen worden 10 modellencontracten (twv 1000 euro!) verloot. De beste tien inzendingen winnen elk een professionele shoot op een bijzondere locatie, gefaciliteerd door Daryl van Wouw. Eén van deze tien krijgt ook een styling contract bij FreshCotton; dé kans om jouw stylingtalent om te zetten naar een carrière.

Als jullie op mij stemmen zou ik dat super vinden en ook een groot compliment!
Heel erg bedankt alvast!

Aldus Tara.
Until next time,
Serena Verbon