dinsdag 20 april 2010

Review: Space Girl Bath Ballistic


Ik ben zwaar in de ontkenningsfase. Ik woon nu al ruim een half jaar op mezelf maar ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik in het bezit ben van een lekker bad. Als ik de Lush inloop koop ik nog steeds heerlijke bad spulletjes en zie ik mezelf al helemaal languit genieten in het warme water... Reality check Serena: je woont in een appartement met een ordinaire douche! Ouch, truth hurts! Gelukkig wonen mijn ouders zo'n 5 minuten fietsen van mij vandaan en staat hun ligbad ten alle tijde geheel tot mijn beschikking. Gelukkig maar, want nu kon ik de nieuwe Lush Space Girl Bath Ballistic voor jullie uittesten!


Space Girl is de nieuwste Bath Ballistic van Lush en doet haar naam eer aan met die geinige UFO vorm. Het doet me denken aan die lollies van vroeger, in pastelkleuren, en ze waren niet glad maar een beetje poederachtig... Ik hoop dat jullie weten waar ik het over heb nu, haha! Anyways. Space Girl heeft een prachtige lavendelkleur en sparkly glitters.



In de Lush winkel werd ik verliefd op de geur, die is werkelijk outterspace verrukkelijk! Space Girl ruikt een beetje poederig, licht snoeperig en fruitig zoet. Niet overdreven zoet, maar net genoeg. Ik ruik duidelijk iets van bosbessen. Heerlijk, love it!



Ik kon niet wachten om deze Bath Ballistic uit te proberen. Zodra ik Space Girl in het water liet vallen begon het te bruisen als een tierelier - heel hard en snel - na een minuut was ze geheel opgelost. De heerlijke geur vulde de badkamer (en de overloop, en de rest van de eerste verdieping) en geurde het water met mij erbij. Ik ben mezelf de hele tijd aan het besnuffelen, zo lekker! De geur ruik je namelijk nog erg goed na op de huid.

Space Girl weegt zo'n 125 gram en kost 3,75 euro. Vergeleken met de andere Bath Ballistics is dit niet duur, dus Space Girl is best een goede koop, zeker als de geuromschrijving je aanspreekt. Scoor deze buitenaardse heerlijkheid in de Lush filialen of koop 'em in de online shop.



En dan nu de lezersvraag van de dag; hoe vaak gaan jullie in bad? Ik ga maar zo'n 1 keer per 2 maanden nu, toen ik nog thuis woonde ging ik wel 1 keer per 3 weken. Zucht. Ik mis ons bad! :(

Until next time,
Serena Verbon