zondag 18 april 2010

Video Shoplog Kopenhagen 2010

En hier is dan de beloofde video shoplog van Kopenhagen! Ik klets echt 10 minuten over de geshopte spulletjes die ook in de foto shoplog te vinden zijn, maar omdat sommigen de voorkeur geven aan een video heb ik toch voor beide opties gekozen. Hebben jullie Cynthia's video shoplog ook bekeken?

Ik heb trouwens een nieuw YouTube kanaal aangemaakt genaamd BeautyLabNL waar ik van tijd tot tijd alleen Nederlandstalige video's zal uploaden. Dit zullen video's zijn zoals vlogs, shoplogs of video's van beauty behandelingen die alleen handig zijn voor Nederlandse meiden etc. Op het kanaal serenaverbon blijf ik in het engels uploaden, en dat zullen vooral make-up tutorials zijn. Abboneer je dus vooral op beide kanalen als je helemaal up to date wilt blijven van BeautyLab.nl!



Until next time,
Serena Verbon