zaterdag 3 april 2010

Sneak Peek: Fantasy Look



Don't mind my sleepy head and sexy badjas! Ik ben net wakker (hey, het is zaterdag ok?). Ik heb net even de accessoires gepast die ik nodig heb om mijn look compleet te maken. Zijn ze niet gaaf? Ik ga er zo direct mee beginnen dus hopelijk kan ik de video tutorial vandaag nog bewerken en uploaden, zo niet dan staat het morgen pas online.

Deze look is naar aanleiding van de upcoming Elf Fantasy Fair die jaarlijks wordt gehouden bij kasteel Haarzuilens, dat ligt hier heel dichtbij. De elven oren heb ik besteld via de webshop Games-N-stuff. Naast deze oren (maanelf oren) hebben ze meer soorten oren en nog veel meer leuke accessoires om je fantasy outfit mee te pimpen. Neem dus zeker een kijkje in hun webshop!

Ok, ik ga nu aan de slag. Wish me luck! Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk komt uit te zien en hoe jullie het gaan vinden ^^

*edit* De look is af! Alleen moet ik om 18.00u in Zwolle zijn dus gaat het video bewerken en uploaden helaas niet meer lukken. Maar ik wilde jullie vast laten zien hoe het is geworden, super duper gaaf he? En het was echt niet moeilijk, believe me. Als je wilt zien hoe ik deze look voor elkaar gekregen heb, kijk dan morgen even op mijn site of youtube kanaal! Stay Tuned!


Until next time,
Serena Verbon