vrijdag 2 april 2010

Goede voornemens - update

Remember deze post waarin ik weer eens te veel hooi op mijn vork neem met maar liefst 10 goede voornemens? Het leek me leuk om te kijken, 3 maanden na dato, wat er zoal van over gebleven is!

1. Minimaal 2 x per week sporten
Aiii! Daar gaat het meteen al mis. Nena en ik sporten nu slechts 1 maal per week, en eerlijk gezegd zal dit niet meer gaan worden. Die ene keer per week is meer dan genoeg! Meer tijd hebben we er ook echt niet voor (...over) ;D



2. Huisje verder opknappen
Er hangen planken in het washok, er staan werktafels en stellingkasten in de werkkamer en de meeste kamers zijn in het bezit van een lamp. Alleen de keuken en de werkkamer hebben nog dat prachtige design peertje (ahum). Gelukkig hoeven deze kamers geen aparte Serena lamp te hebben, uit functioneel oogpunt komen spotjes hier het beste tot hun recht. Snel eens langs de IKEA dus!

3. Minimaal 5 artikelen per week op BeautyLab.nl
Als vaste bezoeker heb je vast wel gemerkt dat dit een keiharde WIN is. Deze heb ik in de pocket! Ik probeer zelfs iedere dag een artikel te plaatsen, dat zijn er dus meer dan 5 per week.

4. Leuke stedentrips maken
Tot nu toe staat alleen Kopenhagen in de agenda (volgende week al!). Whiiieee! Zin in! Heel misschien staat er ook nog een weekendje London in de planning. Deze zomer breng ik een bezoekje aan Miami, Key West en Orlando, 3 leuke steden in de Amerikaanse staat Florida.



5. Minder te laat komen
Dikke FAIL! Ik kom nog altijd en overal te laat...

6. Meer koken (ook voor anderen) en culinair doen
Af en toe, ongeveer eens per maand, nodig ik vriendinnen uit om bij me te komen eten. Dan kook ik wel wat uitgebreider en lekkerder dan normaal. Laatst kwamen er een stel (beauty)bloggers bij me thuis en toen had ik, met hulp van mama, heerlijk Indonesisch gekookt. Als mijn vriend komt kook ik eigenlijk ook wel goed! Soto ajam, lasagna, spaghetti etc. Goed op weg, maar ik wil NOG vaker koken eigenlijk. Dus er is nog werk aan de winkel. Alhoewel, nothing beats my bamisoep & lasagna! Ik krijg nog best regelmatig een leuke reactie op Hyves of Twitter van iemand die deze recepten heeft uitgeprobeerd, en met succes!



7. Minder doelloos rondsurfen
Ook van deze verslaving ben ik nog niet af. Als er iemand tips heeft om van een milde internetverslaving af te komen, let me know, ik zou niet eens weten waar te beginnen!

8. Afspreken met leuke Twitteraars
Ik heb met 3 nieuwe meiden afgesproken die ik tot voorheen alleen kende via Twitter. Thamar, Rowena en Demi. Goed op weg dus!

9. Olieverf schilderij maken voor papa en mama
Zucht, nee. Ik heb de spullen hier staan maar ik ben er gewoon nog niet aan toe gekomen. Eerlijk gezegd heb ik ook helemaal geen inspiratie! Komt vast nog wel.

10. Een lief vriendje aan de haak slaan
Ik dacht eerst, durf ik het neer te zetten? Dan lijkt het zo definitief over met mijn ex. Maar reality check - het was ook gewoon dubbeldik over met mijn ex! En ik was echt toe aan een superlief vriendje. Eentje die alles voor me over heeft, die zegt hoe mooi hij me vind (ook al zit je make-up op je kin en is je kapsel net een vogelnest), die m'n zware boodschappentassen draagt, het leuk vind om samen saaie dingen met me te doen en graag bij me op bezoek komt. Het is niet te geloven maar ik heb hem gevonden! En ik laat hem niet meer los! ^^


Kijk zo lief!

Nou, dat was de update van mijn goede voornemens. Zoals je kunt lezen ben ik voor het grootste gedeelte echt goed op weg. Alleen dat schilderij afmaken, te laat komen en internetverslaving, daar wil ik de komende maanden zeker nog wat verandering in brengen.

Hoe staat het met jullie goede voornemens?

Until next time,
Serena Verbon