zondag 4 april 2010

Red Lipstick Test update

Een tijdje terug alweer vertelde ik jullie over mijn idee: De Grote Rode Lippenstift Test. BeautyLab zou natuurlijk BeautyLab niet zijn als we alle soorten rode lipstick niet grondig zouden testen. De hoofdvraag luidt: Welke kleur rood staat het beste bij welke haar- en huidskleur? Ik nodigde een aantal meisjes uit om mij hierbij te helpen. Inmiddels is het laatste slachtoffer, eh, proefpersoon net de deur uit en kan ik aan het artikel beginnen.

Mijn hypothese: Iedereen kan elke kleur rood hebben! Natuurlijk zullen sommige kleuren de (persoonlijke) voorkeur hebben, maar ik denk dat iedereen de kleur rood kan hebben, ongeacht welke kleur huid of haar je hebt. Wat denken jullie er van? Hierboven is trouwens een foto van Florine, de laatste proefpersoon. Hadden jullie gedacht dat rood mooi zou staan bij een redhead, of dat het eerder zou vloeken?

Zijn jullie benieuwd naar de foto's?

Until next time,
Serena Verbon