maandag 5 april 2010

How-to: Elf Fantasy Look

De Elf Fantasy Look staat online! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Deze look ziet er moeilijker uit dan het is, maar ik laat je in de video een truukje zien hoe je op een hele makkelijke manier de textuur creƫert voor deze look. Het is een simpele methode met een groots effect!

Ik kwam op het idee voor deze look omdat de Elf Fantasy Fair binnenkort weer is. Als je niet weet wat het is neem dan zeker een kijkje op hun site. Ik ben van plan om er dit jaar voor het eerst heen te gaan. Gaan jullie ook?

De oren, Maan Elf oren, heb ik gekocht via de website van Games-N-Stuff. Ze kosten €14,99 per paar, inclusief huidlijm. Ze bleven echt goed zitten en ze zijn van goede kwaliteit. En, ze zijn herbruikbaar. Neem dus zeker een kijkje in hun webshop voor hun oren assortiment, maar ook voor accessoires om je (cosplay) kostuum mee te pimpen.






Until next time,
Serena Verbon