donderdag 8 april 2010

Review: Arissa make-up

Arissa is een Amerikaans make-up merk dat voornamelijk groot is in MaleisiĆ«. Het is een erg betaalbaar merk, de prijzen liggen namelijk slechts tussen de €4 en €8. De verpakkingen zien er veelbelovend luxe en chique uit, dus ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van deze make-up lijn.

Maaike van Boozyshop.nl stuurde me een aantal Arissa produkten toe om te testen, en dat doe ik natuurlijk met alle plezier! De eerste produkten die ik wil gaan reviewen zijn het Trendy Lippalette in Magnifique en de Eyeshadow Pot in Berry Souffle.

Trendy Lippalette in Magnifique
De verpakking is strak, mat zwart en oogt heel luxe. Bij opening van het palette blijkt er zelfs een spiegeltje in te zitten en een kwastje om de lippenstift mee aan te brengen - handy!





So far, so good. Op naar de swatches.




Zoals je ziet geven de lipsticks superveel pigment af, ik ben enthousiast! De kleuren zijn erg mooi en draagbaar, met een hele subtiele shimmer (je ziet deze shimmer niet zitten, maar dit zorgt wel voor een hele mooie glans op de lippen). Je kunt de lipstick lichtjes aanbrengen voor een sheer lipstick look, of dikker voor rijkere kleuren. Ook een tip: mix de kleuren voor nog meer verschillende kleuren! Breng 2 kleuren uit het palette aan op je lippen en blend ze met je vingertoppen of een kwastje. De textuur is heel prettig, het zit ergens tussen een gloss en een creme lipstick in. Ze brengen fijn aan, plakken niet en voelen heel moisturized aan op de lippen. Mijn lippen zien er glanzend, glad en gezond uit! Nog een pluspunt: er zit geen overdreven fruit- of snoepjesgeur aan deze lipstick. De geur is heel subtiel, bijna niet merkbaar. I like!

Eyeshadow Pot in Berry Souffle
De verpakking is rond, glanzend zwart en de oogschaduwkleur is meteen zichtbaar. Er zit een bloemetjes patroon in de oogschaduw gedrukt wat ik een beetje goedkoop vind ogen, maar de verpakking is verder handig met een strak design.





De swatch!




De oogschaduw is pressed maar voelt toch enigszins vochtig aan als ik er met mijn vingers overheen ga. Er laat wat poeder los (niet heel veel, maar toch genoeg om rond te stuiven) zodat ik de indruk krijg dat deze oogschaduw niet goed genoeg gepressed is. De bloemetjes zijn binnen no-time weggeveegd trouwens. Het pigment is daarentegen wel goed, het laat behoorlijk wat kleur achter op mijn hand en het is EXTREME shimmery. Ik zie grotere shimmers afgewisseld met subtiele shimmers. Persoonlijk vind ik het te shimmery voor op mijn gehele ooglid, maar je zou wel hier en daar wat highlights kunnen aanbrengen op je wenkbrauwbot of aan de binnenkant van je ogen voor een mooi effect. Tip: deze kleur Berry Souffle zal het ook goed doen als highlighter (boven je blush).

Arissa make-up is te koop in de Nederlandse webwinkel Boozyshop voor erg voordelige prijzen. Boozyshop heeft een erg groot Arissa assortiment, dus als je benieuwd bent naar dit merk neem dan zeker eens een kijkje in haar shop.

Until next time,
Serena Verbon