zaterdag 10 april 2010

Nagellak trends

Al surfend over internet vond ik superveel mooie nagellak inspiratie foto's! Het leek me leuk om ze allemaal op een rijtje te zetten voor jullie.

Ombre Nails
Kennen jullie de ombre nagellak trend nog waarover ik laatst een artikel schreef? Ombre nails zijn nu wel heel makkelijk te creëren met Claire's Mood Nail Polish. Deze nagellak verkleurd bij warmte. Bij kamertemperatuur is deze nagellak paars, maar bij lichaamstemperatuur (dus, zodra je het lakje aanbrengt op je nagels) verkleurd het naar roze. Als je nagels wat langer zijn krijg je daarom een leuk ombre effect.




Accessorize your Nails
Een andere trend is om je nagels te behangen met van alles en nog wat. Kristallen, parels, kant en zand? Om Sandy Nude nails te creëren sprenkel je wat fijn zout (of suiker) over je gelakte nagels. Vervolgens lak je ze met een nude kleurtje. Het beste effect krijg je met een matte finish, of gebruik een matte topcoat. Zo lijkt het net alsof je lekker de hele dag op het strand hebt liggen bakken! Ik snap de Sandy Nude nails niet, maar de rest vind ik schitterend!




Chain Nails
Eh..wat zal ik eens zeggen...
Niet zo handig als je erg moet plassen en je krijgt het knoopje van je broek niet zo snel open. Wel handig als je die vervelende jongen die in je kont probeert te knijpen wat nunchuck ninja choppies wilt uitdelen.

 Chain Nails at Gareth Pugh Fall 2010!!!

En tot slot de lezersvraag van de dag: wat is momenteel jullie favoriete lakje?

Die van mij is Chanel Rouge Noir:


Until next time,
Serena Verbon