zaterdag 24 april 2010

Nieuwe gezichten bij Estée Lauder

Groot nieuws in beautyland: Estee Lauder heeft twee nieuwe modellen getekend als vast gezicht voor hun merk. En wat voor modellen! De Franse Constance Jablonski en de Chinese Liu Wen zijn momenteel de hotste modellen van dit moment. Ze vielen op door hun kunsten op de catwalk en hun prachtige editorial foto's (een beetje kunstzinnige, niet commerciële foto's). Zoals je op bovenstaande editorial foto kunt zien hebben de twee al eerder succesvol met elkaar samengewerkt.


Liu Wen

Constance Jablonski

Estee Lauder is altijd op zoek naar beauties van over de hele wereld, maar het is nu voor het eerst dat er een Frans en een Chinees model zijn getekend. Beide modellen stralen uit waar Estee Lauder voor staat: een moderne, zelfverzekerde vrouw met klasse en stijl. Ik vind de modellen goed gekozen, ze hebben beide een prachtig klassiek gezicht met een beheerste en toch ook speelse blik. Ik ben erg benieuwd naar hun Estee Lauder campagne foto's die ergens in Juni hun debuut zullen maken.

Ik merk dat er steeds meer gekleurde modellen in opkomst zijn. Donkere meiden, Indiase meiden en Aziatische meiden. Echt geweldig vind ik dat! Zelf ben ik natuurlijk Indisch en ik dacht altijd dat blanke meiden het meest geschikt waren als model omdat ze meer allround zijn. Verkeerd gedacht dus, want je ziet steeds meer getinte modellen op de catwalk en in fashion shoots. Nice!

Until next time,
Serena Verbon