donderdag 25 maart 2010

Review: Lemon Sky Cupcake

'Lekker' dacht ik toen Angel me een volle doos kleurige cupcakes overhandigde. Mijn maag begon er van te rammelen. Ik snuffelde aan de doos, wat roken ze toch heerlijk!

Helaas zijn de cupcakes van The Beauty Bakery niet om op te eten. Of nou ja, helaas, dan hoeven we in elk geval niet bang te zijn voor extra calorieën. Cupcakes waar we slank van blijven, dat willen we allemaal wel natuurlijk! ^^


Vandaag review ik de mini Cupcake Scrubbie genaamd Lemon Sky, een lust voor het oog. Lemon Sky heeft een roze cupje en een zachtgele toef versierd met roze sprinkles en glitter. Schitterend mooi!

De cupcake is netjes verpakt in een doorzichtig cellofaantje met een lintje en een etiket met gebruiksaanwijzingen. Het lijkt net een echte cupcake zo, schattig verpakt als bonbon. De verpakking is mooi genoeg om het zo meteen kado te doen, handig!


Lemon Sky is een mini Cupcake, maar voor een mini vind ik hem nog vrij groot. Hieronder zie je hoe hij in mijn hand past, om een idee te krijgen van de afmetingen.




Omdat ik in mijn appartement geen bad heb besloot ik mijn voeten met een badje te verwennen. Ik heb serieus een paar tellen met de cupcake boven het water gehangen, maar de twijfel sloeg toe. Ik trok de cupcake weer weg, om hem vervolgens weer boven het water te hangen. Zonde om zo'n mooie cupcake te gebruiken!


Twijfel, twijfel...

Uiteindelijk hakte ik de spreekwoordelijk knoop door en liet de cupcake in het water plonsen, en ik heb er geen moment spijt van gehad! Hoe mooi Lemon Sky er ook uit ziet, deze cupcake NIET gebruiken, dat is pas echt zonde. De geur die vrijkomt na het oplossen is goddelijk. Een warme, volle geur, die me een beetje aan een parfum doet denken. Niet erg citroen achtig, wat je wel zou verwachten bij de naam, ik bespeur eerder een vleugje frisse citrus. De basis is exotisch, houtachtig, licht kruidig en een vleugje bloemen. Het is ontzettend moeilijk om een geur te omschrijven, dat merk je wel. De geur van Lemon Sky is niet te vergelijken met een Lush geur, maar eerder met een luxueus parfum.


Coco kwam ook even neuzen.

De cupcake bodem scheidt zich direct van de topping wanneer het in contact komt met het water. De bodem lost op, heel subtiel bruisend, maar de topping blijft intact. De topping heb ik langs mijn voeten gehaald voor een scrub effect, te vergelijken met een puimsteen. Mijn badwater is nooit zo heet, maar mocht je heter water hebben dan wordt de topping wat brosser en minder hard, dit scrubt wellicht wat gemakkelijker en ook is het dan lekkerder voor je lichaam.

Na het badje roken mijn voeten lekker naar de geur van Lemon Sky en voelden ze super zacht! I'm lovin' it! Bestel ook calorie arme cupcakes in Angels webshop The Beauty Bakery.

Houden jullie ook zo van cupcakes?

Until next time,
Serena Verbon