donderdag 25 maart 2010

Op de radio











"Telephone!!" smste ik naar 3333, toen het nummer op de radio werd gedraaid. "Mijn lievelingsnummer van dit moment, en Lady Gaga heeft mijn You Tube video getweet, echt zo gaaf!".

Wist ik veel dat juist mijn enthousiaste smsje er tussen duizenden andere smsjes zou worden uitgevist! Ik werd diezelfde dag nog teruggebeld voor een babbeltje en ze vonden mijn verhaal interessant genoeg om me terug te bellen tijdens de uitzending. Wow!

Morgen, vrijdag 26 maart, om kwart voor 8 s' ochtends zal ik gebeld worden tijdens het radioprogramma van een van mijn favoriete dj's : Giel Beelen. Ik luister iedere werkdag naar de Ochtendshow van Giel, dus ik vind het echt te gek dat ik hem nu persoonlijk aan de telefoon krijg. Toen ik het hoorde zat ik te glimmen van trots!

Super spannend joh! Straks ga ik stotteren, kan ik niet ophouden met uuuh zeggen of geef ik weird ass answers. Of erger nog, is mijn 'geile goedemorgen' alles behalve geil! Of nog erger, ik zeg gewoon DOEI in plaats van goedemorgen! Noooo! Can't let that happen!

Goed, gaan jullie morgenochtend naar me luisteren? Dan horen we vanzelf wel hoe het gegaan is. Wish me luck! En laat me weten bij de comments of je het gehoord hebt, en hoe je het vond gaan. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties ^^

Check hier de site van radio 3FM. Je kunt ook online luisteren.

*edit*
Het interview is net achter de rug, wat spannend vond ik het zeg!! Van tevoren had ik echt klamme en trillende handjes. Maar ik hoorde van iedereen dat het goed ging. Kan niet wachten om het terug te luisteren. Giel stelde echte Giel-vragen en noemde zelfs mijn site BeautyLab.nl (bedankt!). Op zijn persoonlijke site heeft hij een artikeltje aan me besteedt, inclusief link naar mijn YouTube filmpje.



Super gaaf! Als er vorderingen waren of wanneer NikkieTutorials en ik samen een Lady Gaga look hebben opgenomen moesten we maar contact opnemen werd er gezegd. Nou, dat zullen we zeker doen!

Until next time,
Serena Verbon