donderdag 18 maart 2010

Op TV!



Afgelopen dinsdag kreeg ik een verrassend telefoontje. Mijn Lady Gaga Telephone look zou die avond getoond worden in RTL Boulevard, of ik daarmee akkoord ging. In mijn enthousiasme blèrde ik keihard JA!! in de hoorn en ben toen als een gek Twitter gaan spammen met het leuke nieuws. Bedankt iedereen voor de leuke en lieve reacties. Iedereen leefde helemaal met me mee, echt geweldig! Helaas was ik op het moment van uitzending spieren aan het kweken in de sportschool waardoor ik het zelf gemist heb.

Gelukkig heb ik een zusje die zo slim (en lief) is geweest de tv te filmen met haar camera. Bovenstaand filmpje is gefilmd door mijn jongste zusje Tara en meteen door haar op YouTube geplaatst, dankjewel zussie! ^^ Ook leuk om al het commentaar en gejuich op de achtergrond te horen, haha! Het is echt leuk om jezelf terug te zien op TV!

Op de site van RTL Boulevard vond ik een officiële video van het betreffende stukje. Hieronder een screenshot van 'ons' momentje:



Onze 15 seconds of fame! Whoohoo! Grappig trouwens hoe ze Telephone look hebben vertaald naar telefoon-look. Alsof we laten zien hoe je je het beste kunt opmaken terwijl je aan het telefoneren bent, hihi!

Hebben jullie het gezien?

Until next time,
Serena Verbon