zaterdag 6 maart 2010

Miss Panna 2010: help mijn zusje winnen!

Een tijdje terug vroeg ik jullie in dit artikel om via Hyves te stemmen op mijn zusjes Larissa en Tara zodat ze in de voorselectie konden komen voor de Miss Panna verkiezing. Jullie hebben en masse gestemd en mede dankzij jullie waren ze geselecteerd voor de casting! Op zaterdag 30 januari werd de casting gehouden. Ik ben uiteraard meegegaan als mentale steun en toeverlaat voor mijn zusjes, maar tussen het mental coaching door heb ik ook nog wat kunnen filmen. Erg leuk, een kijkje achter de schermen bij Miss Panna 2010:


Arme Tara! :(

Hieronder een kort interview met zusje en finaliste #7 : Larissa.



S:
Wat houdt de Miss Panna verkiezing in?
L: Bij Miss verkiezingen denk je al snel aan van die lange, slanke blondines die een schitterende tiara winnen, he? En deze gedachte had ik tot kort ook hoor, voordat ik in aanraking kwam met de Miss Panna Verkiezing 2010. De Miss Panna verkiezing is geen gewone missverkiezing, wat zij zoeken is een Urban meisje, die het lef heeft om anders te willen zijn, maar haar stoere kleding kan combineren met vrouwelijkheid! Een hippe, stoere chick dus! En je hebt geen maatje 32 nodig, alle soorten en maten zijn welkom om mee te doen.

S: En wat eh... is panna knock out eigenlijk?
L: Panna is een vorm van straatvoetbal, hier gaat het vooral om de voetbewegingen die gemaakt worden dan om het scoren van een doelpunt. De deelnemers doen dan ook onwijs toffe kunstjes en trucjes met de bal, om de tegenstander af te troeven. Het is een soort battle en heel vermakelijk om te zien.



S:
Maar wat heeft voetbal te maken met een Miss verkiezing?
L: Tijdens een Panna voetbaltoernooi werden er veel leuke meisjes met een aparte en eigen stijl opgemerkt. Toen is men op het idee gekomen om een ander soort missverkiezing te organiseren en zo ontstond Miss Panna.

S: Hoezo heb je je opgegeven?
L: Op het
Face & Figure Event ben ik in contact gekomen met Milou Verhoeks (de eerste Miss Queen of the World Nederland en organisator/jurylid van Miss Panna) die mij enthousiast vertelde over deze nieuwe soort missverkiezing. Zij vond mij en Tara (zusje) hier heel geschikt hiervoor en wilde graag dat wij ons hiervoor opgaven. Ze maakte ons helemaal enthousiast, dus hebben we ons opgegeven, en al snel mochten wij meedoen met de eerste ronde.

S:
hoe werkt dat met die rondes?
L: In de eerste ronde kon er gestemd worden op ons via Hyves, velen van jullie hebben dat dan ook gedaan, nogmaals heel erg bedankt hiervoor! Hierdoor hebben Tara en ik het gered naar de tweede ronde, waar wij voor de jury hebben gestaan met zo’n 25 andere meiden. Tijdens de tweede ronde is Tara helaas afgevallen, maar mocht ik wel door gaan! Na de uitslag kregen de finalisten een eigen sjerp en mochten wij meteen door voor onze fotoshoot. Ik had nooit eerder een fotoshoot gedaan, dus dit was allemaal erg nieuw en eng voor mij.



S:
Dan is het nu tijd voor ongegeneerde zelf promotie! Ga je gang!
L: Ik ben dus finaliste #7 (wat toevallig ook mijn lievelingsgetal is!!) van de 12 finalisten in totaal. Op de
website van Miss Panna kun je alle finalistes zien met onze foto’s die gemaakt zijn tijdens de photoshoot.

SMS! SMS! SMS!
De finale is op 21 maart 2010, tijdens het Panna toernooi in Beverwijk. Tijdens deze dag wordt dé Miss Panna 2010 gekozen, en jullie kunnen mij hierbij helpen om deze eretitel in de wacht te slepen!! Je kan namelijk op mij stemmen via het sturen van een sms. 50% van de ontvangen stemmen tellen mee in de finale, de overige 50% komt van de jury zelf.
Een tijdje terug is de tussenstand bekend gemaakt met degene met de meeste stemmen, ik stond op nummer 3!! Onwijs goed natuurlijk, maar nog net niet genoeg om dé Miss Panna 2010 te worden. Willen jullie mij alsjeblieft helpen door op mij stemmen?

Wat moet je doen om te stemmen?
Sms ‘Poll Panna 7’ naar het nummer: 3010 (0,70 ct per stem, vanaf 16jr.) Dus als jullie nog wat sms tegoed overhebben, stuur dan alsjeblieft een smsje! Dat zou ik ontzettend lief vinden ^^ Alvast heel erg bedankt voor het stemmen!!



Jullie horen het! Allemaal stemmen op mijn zusje!

Wat vinden jullie van zo'n soort Miss verkiezing? En zouden jullie zelf mee doen aan zoiets?

Until next time,
Serena Verbon