maandag 8 maart 2010

Kleine Kittehs!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, samen met mijn ouders reden we richting de Duitse grens om de allerliefste kittens e-var op te halen! De Cattery heet 'van de Wollebij' en is gelegen in Kerkrade, Limburg. Voor ons is dat ruim 2 uur heen en 2 uur terug met de auto maar het was het allemaal waard. De Cattery houders zijn ook twee ontzettend lieve mensen en met een beetje pijn in hun hart nam ik Coco en Clarence mee naar huis.



Coco en Clarence zijn hun stamboomnamen, zelf mag ik ze een andere roepnaam geven. Ze zijn nu een dag bij mij thuis en ik heb nog steeds niets anders bedacht! Hun zusje Cleo en broertje Cayenne worden trouwens pas over een maand opgehaald. Ze maken een verre reis naar St. Petersburg (ja in Rusland). Men komt echt van ver voor deze kittehs. Ze schijnen potentie te hebben om flink veel prijzen in de wacht te slepen bij shows. En ik, een simpel meisje uit Houten, heeft er ook zomaar twee in huis rondhuppelen. En ik wil ze alleen om mee te knuffelen! ^^

Ik heb de hele week vrij genomen zodat de kittehs een beetje kunnen acclimatiseren en aan me kunnen wennen. Tegelijkertijd kan ik ze een beetje in de gaten houden, maar tot nu toe hebben ze helemaal nog niets gesloopt. Ze zijn ook een beetje schuw nog, maar net gaven ze me echt voor het eerst kopjes en gingen ze wat aan mijn hand snuffelen. Coco houdt wel van spelen, Clarence daarentegen is super mietje en is serieus bang voor de speeltjes. Hij duikt er voor weg! Nu liggen ze uitgeteld te slapen in een mandje die ik in de vensterbank heb gezet. Ik kan er de hele dag naar kijken...

Until next time,
Serena Verbon