vrijdag 5 maart 2010

Sneak Peek: Super Secret Project #1



Ik liet er al wat over los op twitter, maar vandaag licht ik eindelijk een tipje van de sluier. Samen met Linda van Enchantra zijn wij bezig aan een Super Secret Project. Dit is ons eerste project, op papier en in ons hoofd staan nog een aantal SSP's gepland voor de komende tijd (ja we houden het graag geheim en spannend!).

Voor dit project hebben we ons laten inspireren. Weet jij waardoor? Hint: iedere zeep is gebaseerd op een personage. Doe een poging en laat een comment achter met je antwoord. Ik ben benieuwd of jullie het kunnen raden (vast niet, wuhahaha).

*EDIT*
Wat ben ik stom geweest om jullie zo laag in te schatten, Beauty Lab is natuurlijk een beautyblog voor de Beauty MET brains! Uiteraard had iedereen (en dan ook echt IEDEREEN) het goed: we hebben ons laten inspireren door Tim Burton's Alice in Wonderland! Chapeau ladies! ^^

Van boven naar beneden: Mad Hatter (witte thee met sinaasappel geur), The White Queen (light florals) en versierd met echte zoetwaterparels, Alice (lelietjes en vergeet-mij-nietjes) en natuurlijk de Queen of Hearts (pittige, licht kruidige geur met een vleugje zoete wraak).

Vanaf volgende week liggen deze limited edition zepen in de digitale schappen, zowel in de webshop van Enchantra als in de webshop van The Secret Garden. Wees er als de kippen bij, want we hebben ieder slechts 12 stuks per soort!

Until next time,
Serena Verbon