woensdag 31 maart 2010

Bizarre Beauty #6 - Bling Bling op je vagina?!

Vajazzling - Because your lady business should sparkle!

Sinds Jennifer Love Hewitt (jeweetwel, uit Ghost Whisperer) er enthousiast over vertelde tijdens een tvshow schijnt het een trend te worden: Vajazzle. Denk aan bedazzle + vagina = vajazzle. Jup. Het klinkt zoals het is, namelijk het bedazzlen - met Swarovski steentjes bedekken - van je vagina.

Als jij ook een sexy discobal tussen je benen wilt hebben kun je je privates onder handen laten nemen bij de Completely Bare Spa in New York City. Allereerst wordt je vagina ontdaan van alle haartjes - een Brazilian zoals dat heet - en vervolgens worden er heel nauwkeurig talloze blinkende Swarovski steentjes op aangebracht.





Bekijk hieronder een video:



De Swarovski steentjes blijven gegarandeerd 5 dagen zitten, volgens de Completely Bare Spa, als je de eerste dag maar geen heftige activiteiten uitoefent *wink*

"Waarom zou je je vagina laten vajazzelen?" vroeg ik me af. Maar op zich, het is best een leuke verrassing voor je partner tijdens de huwelijksnacht, of voor Valentijn. Of misschien vind je dat je vagina wel een opknapbeurt verdiend. Om te vieren dat je vrijgezel bent? Gescheiden bent van die stomme vent? Om jezelf een goed gevoel te geven? Ik vind het allemaal plausibele redenen om je va-jay-jay te laten bezetten met bling bling eerlijk gezegd. Zou ik het zelf doen? Waarom niet! Ik ben altijd wel in voor zoiets geks hoor.

VAJAZZLE VIDEO NEWS

Vajazzling kost normaal gesproken $115, maar tijdens Spa Week - van 12 tot 18 april - kost het slechts $50. Dus mocht je zo lucky zijn en je rond die tijd in NYC bevinden, ik zeg doen!! Je kunt natuurlijk ook zelf in de weer gaan met waxstrips en Swarovski tattoo stickers.

En, zouden jullie het aandurven?

Until next time,
Serena Verbon

beeld- en filmmateriaal: www.theluxuryspot.com