maandag 15 februari 2010

Make-up Playdate



Hebben jullie soms ook zin om lekker met vriendinnen te make-uppen? Gewoon keihard in de maquillage? Afgelopen zaterdag nam ik een gedeelte van mijn stash mee naar vriendin Nena, die zelf ook over een aardige stash beschikt. We hebben geoefend op smokey eyes en met name de blending technieken. Gewoon voor de lol! Gezellig kopje thee met koekjes erbij.


Nena in aktie



Close-up Nena en ik

Doen jullie ook wel eens zoiets? Gezellig make-uppen, tutten, kapsels uitproberen of een beauty dagje (met maskertjes, voetenbadje etc.) met vriendinnen?

Nena heeft trouwens de blending kwast van de HEMA gebruikt waar ze prima resultaten mee heeft geboekt. Hier komt later deze week nog een artikel over, dan vergelijk ik de MAC 217 met deze budgetproof HEMA kwast. Zijn jullie benieuwd?

Until next time,
Serena Verbon

ps. vanavond post ik foto's van onze (Cynthia en ik) Lady GaGa Carnavals outfit!