zondag 14 februari 2010

Winnaar: winaktie knalroze iPod!

Vorige week kondigde ik de officiƫle geboorte aan van BeautyLab.nl met de daarbijhorende geweldige winaktie: win een knalroze iPod!! Om mee te doen was de opdracht het maken van een mooi stukje artwork (en dat mocht van alles zijn; collages, tekeningen, foto's, video's) wat volgens jullie Beauty Lab uitstraalt. Ik heb heel veel mooie inzendingen voorbij zien komen, allemaal even leuk en creatief:


Birgit T. - vond ik erg humoristisch!


Sabrina B. - leuk dat je hebt gedacht aan Amerika, Burberry en Disney Couture.


Birgit W. - Knap tekenwerk, vooral de sushi is goed gelukt!


Anne H. - Lekker veel kleur!


Esra v/d B. - heel creatief de zeepcakes in de oven, plus grappige teksten!


Esther L. - origineel bedacht om het als geboortekaartje te doen.


Fleur M. - LOVE that Michael Jackson erbij zit! Leuke drukke kleurrijke collage!


Grieke G. - Grappig die roze telefoon, net nu Telephone
van Lady GaGa mijn favo nummer van het moment is!


Jill S. - Leuk bij elkaar gezocht.


Marina E. - Mooie artwork eromheen.


Mirte F. - Super al dat geknip en geplak, heel creatief!


Nina v E. - Mooi strak vormgegeven, super lay-out, echt prachtig!


Allemaal Serena's (tweede inzending Nina v E.) - leuk bedacht Nina!
Maar wie zijn de laatste 2 Serena's? ^^


Romy K. - SUPER GRAPPIG! De foto van mij past er perfect in, knap werk.


Roos K. - Wow een echte tekening speciaal voor mij, ongelofelijk mooi en knap gedaan.
Leuk dat je mijn zusjes erin hebt verwerkt ook.


Lisa N. - Een heel filmpje speciaal opgenomen, echt te gek!
Love it dat de trenchcoat erin verwerkt zit!

Nou zoals Henny Huisman het ons altijd goed wist te vertellen, er kan er maar 1 de winnaar zijn. In dit geval heb ik zonder twijfel gekozen voor de video-inzending van Lisa N! Niet alleen kan ik zien dat je superveel moeite hebt gedaan voor dit filmpje, je hebt ook alle Beauty Lab hoogtepunten erin verwerkt zoals mijn Burberry Trenchcoat en de YouTube video's. De video zit vol humor en daar hou ik van! Het betuigd ook van behoorlijk wat lef om mijn Kitty Kat video na te spelen, dus, een terechte winnares wat mij betreft! LISA GEFELICITEERD! De knalroze iPod komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Aan de rest, jullie inzendingen waren fantastisch, creatief en leuk, jullie hebben echt knap werk laten zien en daar mogen jullie trots op zijn! Wees niet getreurd, zeer binnenkort komt Beauty Lab vast wel weer met een leuke winaktie en dan hoop ik dat jullie allemaal weer van de partij zijn.

Wat vinden jullie van alle inzendingen? En wat zouden jullie graag willen winnen met een volgende winaktie? Dan ga ik kijken of ik iets voor jullie kan regelen....

Until next time,
Serena Verbon