dinsdag 23 februari 2010

Citytrip: Kopenhagen


In een spontane bui hebben Cynthia en ik een reisje naar de Deense hoofdstad geboekt! Cynthia zag namelijk een leuke aanbieding staan in de Glamour; 4 dagen Kopenhagen vanaf € 279,- in het splinternieuwe Wakeup Hotel.

Eerlijk gezegd heb ik me nooit verdiept in deze Skandinavische hoofdstad, maar ik wilde er wel heel graag eens heen. Ik weet niet zo goed wat er allemaal te doen is, maar we hebben nog genoeg tijd om dat allemaal uit te zoeken, we gaan namelijk pas in de tweede week van april. Mochten jullie reeds een bezoekje hebben gebracht aan Kopenhagen, please leave your Food & Shopping tips in the comment section below! Het wordt gewaardeerd :)

Ik ben heel benieuwd naar het Wakeup Hotel. Het is een nieuw hotel, modern ingericht, budget proof en op loopafstand van de shoppingstraat Strøget en het Fisketorvet Shopping Centre. Nice! We hebben er gratis wireless internet en het ontbijt is inbegrepen. De stijl van het hotel en de kamers vind ik vergelijkbaar met het Pod hotel in New York City waar mijn zusje en ik toen verbleven. Volgens mij is het niet heel groot, als we onze geshopte spullen maar ergens kwijt kunnen straks!




Het allerleukste aan een citytrip is de voorpret! Wat gaan we doen? Waar gaan we heen? Waar gaan we sushi eten? En cocktails drinken? En wat voor leuks gaan we kopen? ^^ Ik heb er echt zo'n zin in! Gezellig met zijn tweetjes op avontuur! Oke, dat was wel hele erge tekenfilm taal...hahaha. Sorry ik ben gewoon excited!

Hebben jullie nog leuke (steden)reisjes gepland dit jaar? Als deze Glamour - Kopenhagen citytrip je ook leuk lijkt, klik dan hier.

Until next time,
Serena Verbon