woensdag 24 februari 2010

Post!

Post is altijd leuk. Of het nu reklame folders zijn, een vakantiekaartje of een ellenlange liefdesbrief die eigenlijk bestemd was voor je buurman (gniffel). Maar het aller-aller-leukste zijn toch wel de pakketjes! Lucky me! Ik vond er afgelopen dagen maar liefst 3 in mijn brievenbus.

Secret Twitter Valentine
Ik was al bang dat mijn STV pakketje niet was aangekomen maar wat bleek, dat stomme briefje van de postbode zat opgevouwen en opgekruld in de hoek van mijn bus, tussen de reklame folders. Thank God dat ik alles goed heb nagespit! Een paar dagen na Valentijn mocht ik dan ook eindelijk mijn Secret Twitter Valentine pakketje openen...

Is het niet geweldig? Mijn Secret Valentijn heeft hier echt behoorlijk veel werk in gestoken! Alles was mooi versierd met rode hartjes en de geshopte spulletjes zijn echt met zorg voor me uitgekozen. Om sommige dingen had ik helemaal niet gevraagd volgens mij, maar kennelijk wist mijn Valentijn precies wat ik nodig had en wat ik mooi vind ^^ Alles ook zo heerlijk roze, helemaal 100% Valentijn. Super!


Het pakje was zelfs begeleidt met een originele Valentijnskaart met een lieve handgeschreven brief. Hieronder volgen wat passages;




Aha! Beauty Blog Astrid is mijn Secret Twitter Valentijn! ;) Meid, natuurlijk herinner ik je nog joh. Met je mooie bruine haren! Hartstikke bedankt voor je met zorg ingepakte kadootjes en je lieve 'liefdes' brief. Ik ben heel erg blij met alles! De White Musk spulletjes staan al op mijn badkamer tafeltje en de make-upjes zijn al in gebruik genomen. Het Sushi boekje pronkt tussen mijn andere Japanse kookboeken op de keukenplank. MERCI!

Kenzoki

Na mijn enthousiaste review over de Kenzoki Milky-Rice Body Scrub ontving ik spontaan een envelop vol Kenzoki samples om uit te proberen. Super lief! Er zullen dus nog vele Kenzoki reviews (en aankopen) volgen.

Clarins

Clarins heeft een nieuwe voorjaarscollectie voor 2010 genaamd Cotton Flower Collection. Ik ontving de limited Cotton Flower face palette en de Joli Rouge sheer lipstick in Sorbet. Beide producten heb ik natuurlijk meteen uitgeprobeerd en I LOVE THEM! Er zitten hele subtiele glittertjes in de produkten, echt prachtig! Binnenkort zal ik hier een mooie make-up tutorial mee maken op video. Can't wait!

Hebben jullie ook onlangs leuke post gekregen? Waar wacht je nog op?

Until next time,
Serena Verbon