zaterdag 27 februari 2010

Beauty Lab is geliefd (L)

Altijd leuk om te lezen dat er mensen fan zijn van je site!

Onderstaand artikel - erg leuk geschreven vind ik zelf - verscheen op de Viva website. Het is geschreven door Robin Smits. Klik op de afbeelding om het artikel beter te lezen. Ik ben haar allerlievelingsbeautyblog schrijft ze! Ik glunderde helemaal van trots toen ik dat las ^^



Onderstaand artikel verscheen op de Belgische website van Flair. Ze noemen de 6 leukste beautyblogs en Beauty Lab staat er gewoon tussen, ik word zelfs als eerste genoemd! Whoohoo! Wederom word ik overspoelt met een gevoel van innerlijke vreugde en trots. Echt zo ontzettend leuk om zoiets tegen te komen op het web. Het geeft me echt een goed gevoel.



Gisteren kreeg ik trouwens een mailtje van een journalist die iets over African Black Soap gaat schrijven in Het Parool (= Amsterdamse krant) van 2 maart 2010. Onze webshop The Secret Garden zal ook genoemd worden. Gaaf he!

Jullie begrijpen, mijn week kan niet meer stuk ^^

Until next time,
Serena Verbon