zondag 28 februari 2010

Red Lipstick Rules!

Laatst liet ik jullie zien hoe de donkerrode HEMA lipstick me stond. Ik koos voor donkerrood omdat ik ergens had gelezen dat donkerrode kleuren mooier staan bij een getinte huid in vergelijking met andere rode tinten. En inderdaad, ik kon deze kleur goed hebben!

Tussen de reacties viel het me op dat er veel meiden van zichzelf vonden dat rood hun niet stond omdat ze:

1. te blank zijn
2. blond haar hebben
3. te jong zijn

Ik ben van mening dat rode lipstick bij ieder meisje staat, ongeacht je leeftijd, haar- of huidskleur. JA OOK BIJ JOU DUS! Rood staat echt iedereen, daar ben ik heilig van overtuigd, zo lang je maar de juiste rode tint kiest. Niet overtuigd? Beauty Lab zou geen Beauty Lab heten als we dit niet voor jullie gaan uittesten.

Hieronder staan 5 budgetproof lipsticks in verschillende roodtinten:




1. Catrice - Absolute Moisture 140 Burgundy - bordeaux rood (paarsrood)
2. HEMA - Moisturizing Lipstick 65 - donkerrood (blauwrood)
3. Catrice - Rouge Satin 060 Spanish Red - oranjerood
4. HEMA - Moisturizing Lipstick 88 - rozerood
5. HEMA - Moisturizing Lipstick 25 - knalrood

Binnenkort zal ik wat meisjes rekruteren om alle lipsticks uit te testen voor Beauty Lab. Ik neem dan meisjes met allerlei verschillende huidskleuren, haarkleuren, leeftijden en afkomst. Willen jullie hieronder even een oriënterende enquête voor me invullen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jullie zit! Alvast bedankt! ^^




En, zijn jullie benieuwd naar de uitkomst?

Until next time,
Serena Verbon