dinsdag 19 januari 2010

Va Va Voom!

Boots, de apotheek waar Serena helemaal gek van is. En ook mij hebben ze als fan. Ik ben met Serena mee gegaan toen zij uitgenodigd was voor de opening van de nieuwste Boots apotheek in Heemskerk. Zoveel leuke en nieuwe producten, je wilt eigenlijk alles wel uitproberen! Serena kwam met het idee om mij een paar producten te laten uitkiezen, op haar kosten (yaay!), waarna ik deze dan voor haar zou reviewen! Geen probleem natuurlijk! Dit liet ik mij geen twee keer vertellen en laadde mijn mandje vol met producten die ik graag wilde uitproberen.


Boots 17 Va Va Voom mascara
De lijn Seventeen (17) is zoals de naam al doet denken gecreeërd voor de jongere meisjes, met een kleiner budget. Naast geweldige mascara’s hebben ze ook erg leuke (mini) nagellakjes in alle kleuren van de regenboog! Me loooooooves!



Helaas is deze Boots lijn momenteel alleen beschikbaar bij de Boots apotheek in Heemskerk, maar de verkoopster vertelde me dat ze daar aan mailorder doen. Je kunt dus gerust opbellen naar de Boots Apotheek Heemskerk om deze mascara te bestellen en na betaling (+ verzendkosten) sturen zij je bestelling op, it's perfect!

Ik zag de Va Va Voom mascara met z’n grote borstel voor maar € 7,95 en kon deze natuurlijk niet laten liggen voor deze kleine prijs. De laatste tijd ben ik wel erg kritisch geworden over goedkopere mascara merken, (Essence & Etos) en dat komt doordat ik meerdere (goedkopere) mascara’s geprobeerd heb, maar die toch echt niet aan mijn eisen voldoen. Ik wil goede laag mascara op mijn wimpers zonder dat ik hierdan 50 keer over mijn wimpertjes moet gaan! Ik was het zo zat, dat ik gelijk de Dior Show Waterproof mascara heb aangeschaft, (à €26.00 oef!) maar hier ben ik dan wel tevreden over! Toch heb ik mij door de prijs van de Va Va Voom mascara laten overhalen en deze toch ook maar afgerekend. Toen ik deze uitprobeerde kon Dior hier bijna niet aan tippen! Er komt vanaf de eerste keer al een goede laag vanaf, hier houd ik van!


Before & After

Mascara moet er natuurlijk ook weer af en daar gebruik ik het volgende produkt voor...

Boots Essentials Eye Make-Up Remover Lotion
Ik heb een erg gevoelige huid en het komt dan ook vaak voor dat make-up remover lotions prikken. Ik was dus op zoek naar een lotion die erg mild is en dus geschikt voor de gevoelige huid. Ik stuitte op de Boots Essentials Eye Make-Up Remover Lotion, op de achterzijde staat beschreven dat deze geschikt is voor de gevoelige huid of een huid die allergisch is voor geur. Nou dat heb ik! En voor die prijs hoef je het ook niet te laten, ik rekende slechts € 1,95 af voor een flesje van 150 ml.

Die avond heb ik meteen de lotion uitgeprobeerd en hier ben ik erg over te spreken. De lotion smeert goed uit, verwijderd ook mijn waterproof make-up en nog belangrijker, het prikt niet! Later ben ik erachter gekomen dat ik het nog fijner vind als ik mijn wattenschijfje ietsje nat maak en daarna de lotion er op doe; het maakt je wattenschijfje zachter en is dan milder voor het tere huidje bij je ogen ;)



Boots Essentials eye make-up remover lotion.
€ 1,95 voor 150 ml. Cheap!


Ik ben heel tevreden met de betaalbare produkten van Boots. Ze doen hun werk prima, zelfs in vergelijking met de duurdere merken. Boots Apotheek locaties en meer info vind je op deze site. We love Boots! Do you? (en ik hoop trouwens dat jullie het leuk vinden om ook eens een review van mij te lezen, hihi!).

Until next time,
Larissa Verbon (zusje van..)