donderdag 10 december 2009

Impressie opening Boots apotheek Heemskerk

Het was een lange trip maar het was allemaal dubbeldik de moeite waard. De Boots Apotheek aan de Kerkweg in Heemskerk is een pracht van een apotheek. Heel helder en open, schappen vol met leuke spulletjes en vriendelijk personeel. En oja, je kunt er natuurlijk ook nog je dokters recept ophalen, het blijft immers een apotheek!

Bij binnenkomst werd ons meteen een welkomstdrankje aangeboden en konden we zelf alvast wat rondneuzen. Onze ogen zagen meteen allemaal MUST HAVES maar we moesten ons nog even inhouden, want eerst werd er een kort praatje gehouden door de apotheker die ons allen welkom heette in zijn apotheek, algemeen directeur van Alliance Healthcare die in het kort vertelde over de visie achter het Boots concept en tenslotte de Britse wetenschapper en huidexpert Stewart Long, die wat dieper inging op de No 7 lijn Protect & Perfect, die hij heeft ontwikkeld. Na afloop heb ik nog een tijdje met Stewart gepraat en hij heeft me wat interessante dingen verteld over de huid, maar daarover later meer.

Eerst wil ik jullie wat impressie foto's laten zien die ik in de Boots heb gemaakt (klik op de afbeeldingen voor een groter formaat):



Bath & Body lijn. De produkten rechtsboven zitten in van die mooie
glazen flessen en potten met zo'n brocant ouderwets etiket, zo mooi!



Een deel van het personeel van Boots Apotheek Heemskerk. Check die kekke witte outfits!
Ik vind ze heel fris en toch ook klinisch/professioneel ogen, heel mooi!



17: het jongere zusje van No.7


No 7. Make-up en skincare lijn

Na afloop ontvingen we een pers tas met Boots produkten om te testen (dankjewel Boots Apotheek Heemskerk!), en zelf hebben we ook het een en ander aangeschaft. Hieronder even een overzichtsfoto van al onze Boots produkten bij elkaar, het zijn er echt veel hihi! Binnenkort volgen hier uiteraard reviews van.



Wat veel he? Ik ben echt super benieuwd naar het Beauty Serum. Het is een onwijze hype omdat het én betaalbaar is én echt schijnt te werken. Ik heb me laten vertellen dat het Beauty Serum de dag nadat BBC er een documentaire over had uitgezonden (ze waren erg lovend) overal in de UK was uitverkocht! Niet te geloven toch!

Binnenkort een uitgebreid en gedetailleerd verslag van deze opening, met veel leuke info en historie over Boots, interessante weetjes van Stewart, produkt informatie, reviews en nog meer mooie foto's!

Until next time,
~Serena Verbon