zaterdag 16 januari 2010

I spoiled myself sick!

Check wat ik afgelopen week allemaal voor mezelf heb gekocht. Ooooh het is toch wel erg veel! Gelukkig heb ik er ook veel extraatjes bij gekregen van de verkoopsters. Ik weet niet wat het is maar ze geven me altijd wel wat leuks mee ^^


Geshopt bij mijn grote vriendinnen : Douglas, Ici Paris XL en l' Occitane.



Bij l'Occitane kocht ik een dagcreme die voor de jonge huid is met de eerste tekenen van veroudering. Want jawel dames en heren, ik ontdekte van de week mijn allereerste diepe rimpel als ik frons! Noooh! Ik ga natuurlijk ook al richtig de 30 dus een anti-age creme is helemaal geen slecht idee. Bij l'Occitane verkopen ze ook een aantal mini verpakkingen dus besloot ik om de cleanser en toner mee te nemen uit de Rice lijn. Vanavond komt er een uitgebreide review van deze produkten!



Ik kon geen goede haarlak vinden. Toen herinnerde ik me dat ik heel tevreden ben over de Biosilk produkten, te koop bij Douglas, ik heb er een serum van en ooit eens de shampoo/conditioner gekocht. De Biosilk haarlak is niet goedkoop, maar daarvoor heb je wel een mega grote bus die zorgt voor een goede stevigheid zonder hard te worden. Ik waagde de gok! Ze hebben ook handige kleine flesjes shampoo en conditioner - perfect om te proberen of voor op reis - dus nam ik meteen de thickening conditioner mee die je haar laat 'zingen' aldus de verkoopster. Ik ben benieuwd! Als jullie ook benieuwd zijn, volgende week komt de review online.



Bij Ici Paris XL kocht ik de Diorkiss gloss in Lime Glace. Hij glinstert alle kanten op en maakt de lippen iets lichter dan de eigen lipkleur. Echt heel pretty! Dus die moest ik natuurlijk hebben.

Verder was ik heel erg benieuwd naar de Kenzoki produkten waarover ik heb gelezen. Ze verkopen Kenzoki exclusief in een aantal filialen van Ici. Deze produkten kocht ik bij de Ici aan het Vredenburg, Utrecht. Ik werd super vriendelijk geholpen en mocht alles voelen, ruiken en uitproberen. Uiteindelijk koos ik voor de Fresh Lotus Water (spray lotion) en Milky Rice Body Scrub. Ik kan jullie vast vertellen dat alles heerlijk is! Volgende week staat er een uitgebreide review gepland over de Kenzoki produkten.



Hierboven heb ik alle proefjes bij elkaar gelegd die ik van de vriendelijke verkoopsters heb gekregen. Lief he!

Ik heb volgens mij nog nooit zoveel geld in zo'n korte tijd aan beauty produkten uitgegeven! Maar ik heb nu voorlopig ook wel genoeg, hihi. En ach, ik vind het ook zo leuk om nieuwe produkten uit te proberen met als smoes dat ik dan weer wat heb om over te schrijven ;) Ik kan heel goed relativeren, dat merken jullie wel ;)

Zijn jullie benieuwd naar de reviews? En zo ja, welke produkten lijken jou het meest interessant? En wat is het meeste wat jullie ooit in een week hebben uitgegeven aan beauty produkten? Ik zit nu dus om en nabij de € 150. IN EEN WEEK! W000t w000t! NU STOP IK! voor de maand januari dan, bedoel ik. Hihi!

Until next time,
Serena Verbon