dinsdag 12 januari 2010

Enthousiasme

Op mijn 'secret recipe' voor bamisoep de la Serena heb ik superleuke reacties ontvangen! Hier en daar op twitter kreeg ik te horen dat lezeressen het ook hadden gemaakt, dat het lekker was geworden, dat ze zin hadden in bamisoep door mijn artikel/video, enzovoorts enzoverder. Ook op You Tube en hier op Beauty Lab niets meer dan positieve berichten. Eerst was ik nogal verbaasd omdat het eigenlijk gewoon om gepimpte bamisoep ging maar kennelijk heb ik jullie op ideeën gebracht en het deed mij deugd om alle enthousiaste reacties te lezen! Daar word ik namelijk best gelukkig van hoor ^^

Nu kreeg ik laatst een leuke mail in mijn inbox, van een lieve lezeres die zelfs de moeite had genomen om foto's te maken van haar bamisoepje. Dit is de brief:

Hoi Serena,

Ik bekijk regelmatig je site beautylab.nl en daar zag ik laatst je filmpje over je culinaire hoogstandje ‘bamisoep’! Ik kreeg er echt meteen trek in (dat ei!!) en besloot dat ik het donderdagavond ging maken als mijn moeder kwam eten. Dat heb ik gedaan en ik zal wat foto’s bijvoegen als bewijs haha.

De reacties waren positief, ik zat zelf in ieder geval te smullen! Wat je zei over de verschillende smaken klopte helemaal! Je proeft soms iets zoetigs, soms iets fris (atjar) en toch altijd met die pittige nasmaak van de sambal. Mijn vriend vond het een heerlijk experiment, alleen hoefde hij het niet elke week te eten. ;-) Dat dan weer wel. Mijn moeder was aan het terugdenken aan de tijd dat ze zeker 1x in de week Indisch kookte, dus dat vond ik ook een goed teken.

Dus bij deze; namens ons 3-en heel erg bedankt voor het plaatsen van je geheime bamisoep-recept! We hebben heerlijk zitten eten gisteren. Ga zo door! p.s. Shame on me; we aten het niet met stokjes!!




Wow, ik was helemaal van, jeetje, wat lief dat ze me dat stuurt! En wat leuk dat ze het serieus hebben gemaakt en dat het in de smaak viel. En ze heeft er zelfs nog foto's bijgevoegd, wat cool! Zoiets als dit maakt mijn dag! Die kan niet meer stuk dan. Ik heb express de naam van de lezeres weggelaten in verband met privacy (niet iedereen gooit zijn leven en foto's op het internet zoals ik natuurlijk) maar als je dit leest weet je vast wel wie je bent en bij deze: BEDANKT! je mailtje werd super gewaardeerd, echt enorm leuk om te lezen en je bent een schat dat je de moeite hebt genomen voor dat mailtje.

En dan nu de lezersvraag; als je zelf een blog/site hebt, wat is dan het liefste dat een lezeres je ooit heeft gestuurd? En als je zelf een lezeres bent, besef je wel dat jullie enthousiasme zowat het enige is wat ervoor zorgt dat bloggers doorgaan met wat ze doen. Jullie zijn geweldig! Hoe enthousiast uit jij je?

Ohja, ook nog even stemmen op de poll: welk recept zal ik volgende keer aan jullie laten zien?



Until next time,
Serena Verbon