woensdag 13 januari 2010

Bank Dilemma!

Al dagen leefde ik naar de dag toe waarop ik lekker languit op mijn eigen bank kon hangen. Gisteren was dan eindelijk deze dag aangebroken, de dag dat ik na maar liefst 12 weken wachten dan eindelijk mijn kont op het witte gestikte leder kon laten zakken.

Gisteren was niet mijn geluksdag. De bank paste namelijk voor geen meter in de lift. En omdat de bezorgers maar met zijn tweetjes waren (en de bank muchas groot en zwaar bleek te zijn) konden ze hem ook niet 4 verdiepingen omhoog tillen. Big bummer! Troubles!

De bestelling annuleren zat er ook niet in, want wat bleek, dan moest ik 50% van het aankoopbedrag betalen. Waarom zou je € 550 betalen voor een bank die er NIET is en dan wéér 3 maanden wachten op een nieuwe zeker!? Een takel-lift huren zat er ook niet in, aangezien dat niet meteen geregeld kon worden en het me nog eens € 300 extra zou gaan kosten. Winkelaer (waar mijn bank vandaan komt) was totaal niet medelevend of behulpzaam, want, zeiden ze, het is toch logisch dat je rekening houdt met de lift afmetingen? En bovendien heb je ervoor getekend. Daar hadden ze me. Ik had inderdaad getekend voor het feit dat ik een lift had en dat ik verantwoordelijk werd gehouden voor het passen van het artikel in de lift.

Ik had geen zin in een extra € 300 of zin in € 550 + bankloos. Dus lieten ze me eigenlijk geen andere optie. De bank heb ik laten dumpen in de hal van mijn appartementencomplex ("FLIKKER DIE BANK DAN MAAR NEER IN DE HAL!!" tuut tuut tuut) en ik moest dan maar zien hoe ik dat ding boven kreeg...

Gelukkig heeft een lieve collega van mijn zusje (Baonhi) 4 sterke jongens kunnen regelen die na hun werk langskwamen om me te helpen. Of nou ja helpen, zij waren aan het sjouwen en ik maakte er foto's van :)




Op de helft hadden ze het zo warm dat de jasjes uit en sjaaltjes af gingen.
Aaaaww....

Binnen!

Uitgepakt en al!

EINDELIJK!! LE MOMENT SUPREME!
Tush touching couch.

Baonhi en de boys, mega muchas super gracias bedankt voor alle hulp! Zonder jullie stond de bank nog steeds beneden doelloos te wezen (met gevaar om gejat te worden). Ik ben hartstikke blij dat mijn bank zich in mijn huiskamer bevindt en iedere keer als ik erop zit zal ik aan jullie denken ^^

Lezersvraag: Wat zijn jullie ergste ervaringen met bedrijven en slechte service? Deze ervaring was mijn ergste! En wat vinden jullie van mijn gloednieuwe bankie??

Until next time,
Serena Verbon