woensdag 23 december 2009

Zeep is voor oude vrouwtjes

Zeep is voor oude vrouwtjes! Zeep is alleen om tussen je kleren te leggen! Zeep is onhandig, ik gebruik liever douchegel! Och ja, er bestaan ontzettend veel mythes over een stuk zeep. Maar ik ben hier om deze mythes te busten.

In onderstaande video laat ik zien dat een stuk zeep net zo makkelijk is in gebruik dan douchegel:



Je kunt natuurlijk het stuk zeep tussen je handen of over je lichaam wrijven om schuim te verkrijgen, maar met een stuk zeep en een puff spons creƫer je sneller en gemakkelijker een megahoeveelheid dik, fluffy schuim. Het schuim is bijna te vergelijken met die van de Rituals Showerfoams! Als je genoeg schuim om je spons hebt leg je de zeep weer terug op z'n zeepplankje en zeep je je lichaam lekker in met het schuim. It's THAT easy!

Had je zo je twijfels over het gebruik van een stuk zeep? Well, think again my little friend! Ik hoop dat mijn filmpje jullie heeft weten te overtuigen. Bovenstaande zeep en nog meer natuurlijke, handgemaakte zepen vind je o.a. in onze webshop The Secret Garden.

En wat heeft jullie voorkeur: douchegel of een nostalgisch stuk zeep?

Until next time,
Serena Verbon