dinsdag 22 december 2009

My Hello Kitty Toilet

Zijn jullie er klaar voor? Bereid je voor op veel roze, schattigheid en vooral op Hello Kitty! Met gepaste trots presenteer ik u: my Hello Kitty toilet!


Totaalplaatje


Close-up Hello Kitty handdoekring en zeepdispenser


Hello Kitty prullenbakje


Hello Kitty wc-borstel

Work in progress...
Mijn Hello Kitty toilet is nog niet helemaal af hoor. Het enige wat ik nog zoek is een leuk roze kroonluchtertje (of andere leuke roze hanglamp), een Hello Kitty verjaardags kalender (dus zonder jaartal) en Hello Kitty beeldjes/prullaria om mijn roze kastje mee te vullen. Mochten jullie zoiets vinden in een winkel of internet, geef maar een gil!

Hoe kóm je er toch allemaal aan?
De spiegel en het roze gastendoekje zijn van IKEA, het roze kastje kocht ik bij de Xenos en heb ik zelf roze gespoten met een spuitbus. De toiletseatcover en wc-mat bestelde ik via eBay, evenals de handdoek ring. De zeepdispender kocht ik via Marktplaats. De muurstickers vond ik bij de Karwei (daar hebben ze nog veel meer en veel grotere Hello Kitty muurdecoraties). Het prullenbakje en de wc borstel kocht ik in een superleuke winkel in Rotterdam, Wah Kiu. Het zit vlakbij het station en je vind er naast heel veel Hello Kitty stuff ook andere kawaii spulletjes, chinese lampionnen en Aziatisch servies.

Wat vinden jullie van mijn Hello Kitty toilet?

Until next time,
Serena Verbon