zaterdag 19 december 2009

Uitslag winaktie Boots prijzenpakketje

Wat heb ik gelachen met jullie hilarische comments! Ongeveer zo'n 99,99% vond dat ik al mijn vrouwelijke charmes in de strijd had moeten gooien en met Stewart had moeten sjansen! Hihi! Tja dat had vast wel geholpen denk ik - eerder als shock effect dan als serieuze toenadering. Anyways, ik heb iedere comment een nummer gegeven (die van mij heb ik uiteraard overgeslagen en dubbele inzendingen tellen als 1) en een virtueel lootje getrokken. Het winnende nummer is:

19

Die gekoppeld is aan de comment van Lisha (www.Joliette.be)

"Dat je jouw zeepjes of massagebars (Want dat ga je nog maken , niet ? Please?? ;p) wel eens getest moeten worden op een mannenhuid. De zijne , bijvoorbeeld. Serena : "Jouw badkamer of de mijne ?" *wink wink* Stewart : o_o ... MINE!"

Gefeliciteerd Lisha! Het Boots prijzenpakketje komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Until next time,
Serena Verbon