woensdag 16 december 2009

Uitslag winaktie BNDesign

Vorige week liet ik jullie kennis maken met de ontzettend leuke Etsy shop BNDesign, die propvol staat met vrolijke, kleurrijke, prachtige handgemaakte sieraden. De bedenkster en maakster van deze sieraden, Bianca, was zo lief om een sieraad uit haar shop ter beschikking te stellen voor een winaktie! Het enige wat je moest doen was een comment achterlaten waarin stond welk sieraad uit haar shop favoriet is bij jou, en waarom. De winaktie is inmiddels gesloten.

De winnende comment is van: Laura2305

"Die eekhoorn is echt supervet! waarom? hij doet me aan Scrat van Iceage denken.. Scrat en zijn eikeltje.. ik ben daar echt fan van! een spastische eekhoorn met een trekkend oog die een obsessieve passie voor zijn eikeltje heeft (grote glimlach terwijl ik dit type).. Stiekem vind ik dat Scrat een eigen film verdient..maar goed..
Daarnaast is groen gewoon een hele mooie kleur. Het geeft me rust. Een paar muren van mijn appartementje zijn ook groen (met glittertjes! Histor highlighs summer gold).. Het sieraad met de eekhoorn sluit gewoon enorm aan bij mij. Scrat bijv. is echt mijn gevoel voor humor. Ik houd ervan om gekke gezichten te trekken en geluiden te maken en ook om dat anderen te zien doen.. prettig gestoord zou je zeggen.. niet iedereen snapt dat maar zo ben ik nou eenmaal haha.. Anyway: voor mij springt dat sieraad er uit omdat het mij persoonlijk aanspreekt en een leuk beroep doet op mijn associaties. Daarmee wil ik je complimenteren: niet iedereen bereikt dat met een sieraad! ;-) "

Gefeliciteerd Laura! Je hebt een supercute squirrel polymeerketting gewonnen!


Ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor je adresgegevens, zodat BNDesign deze leuke ketting naar je kan versturen.

Until next time,
Serena Verbon