dinsdag 15 december 2009

Oh No!

Ik had gisteren een avondje gepland waarin ik jullie kon uitleggen hoe je GLAM EYES kon maken maar ik moest echt mijn moeder helpen met pakjes inpakken voor de webshop. Morgen is de laatste verzenddag en dan eindelijk 2 weken rust! Which means even more time for blogging! Huraay!

Glam Eyes zal dus even op zich moeten laten wachten, maar reken maar vast op heavy smokey eyes met een shitload of glitter. Ik heb een speciale glitter base en applicator gekocht bij Sephora en die MOET ik echt met jullie delen want ik vind het super werken! De glitter komt nu tenminste OP mijn oog terecht in plaats van ERONDER.

Verder bedacht ik net een andere gave look om te creeƫren, kennen jullie de clip van Videophone van Beyonce ft. Lady GaGa? Beyonce is ook daar weer heerlijk draggy opgemaakt, maar dat vind ik juist leuk om te doen. Er zijn al genoeg alledaagse makeup tutorials te vinden op YouTube, toch?

Hebben jullie nog leuke makeup tutorial tips voor me? Geen alledaagse looks maar juist hele over-the-top dramatische looks? TELL ME TELL ME!

Hopelijk vanavond(laat) een update over Glam Eyes!

Until next time,
~Serena Verbon