dinsdag 29 december 2009

Estée Lauder Sensuous Gold Collection



Hoewel het niet lang meer zal duren tot de nieuwe voorjaarscollectie in de schappen ligt, kunnen we nu nog even genieten van Estée Lauders Fall Collection 2009: Sensuous Gold. Deze limited edition bestaat uit make-up in prachtige warme najaarstinten. Schitterende subtiele kleuren zoals brons, goud, amber en perzik met amethistkleurige accenten. Luxueus, zacht en op en top vrouwelijk.


Uit de Sensuous Gold collectie heb ik de Signature Lipstick in Cinnamon (limited edition) in mijn bezit. Sowieso zijn alle Estée Lauder lipsticks fenomenaal; de verpakking is super chique, ze glijden smooth over je lippen, brengen makkelijk aan (ik heb geen lippotlood of kwastje nodig), zijn goed gepigmenteerd (de kleur van de lipstick is de kleur op je lippen) en ze drogen mijn lippen niet uit.



Cinnamon is een bronze lipstick met een rode ondertoon en gouden shimmer/glans. Als je de lipstick helemaal omhoog draait zijn er glinsterende subtiele glitters te zien, het doet me denken aan sneeuw dat glinstert in de zon. De lipstick zit in een roodgouden, zware geribbelde huls, très chic. Normaal gesproken draag ik nude of roze lipsticks, dus het was even wennen, maar ik vind deze kleur wel wat hebben bij me. Het maakt me instant klassiek, iets volwassener ook wel, en geeft me een warmere uitstraling. Prijs van deze lipstick is € 21,00.

Wat vinden van deze kleur bij mij?


Foto met flits


Foto zonder flits

Vergeet niet mee te doen met de Sensuous Quiz, het kan nog een paar dagen! De hoofdprijs is een complete make-over en professionele photoshoot voor 4 vriendinnen. Verder worden er maar liefst 100 prijzen verloot die bestaat uit 4 produkten uit de Sensuous Gold collectie. Meedoen dus! Hier is de link : www.esteelauder.nl/sensuous

Succes!

Until next time,
Serena Verbon