donderdag 1 oktober 2009

Miss Queen of the World

Ik heb ontzettend veel zin in het weekend! Martin van EGO Cosmetics heeft me namelijk uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de finale van Miss Queen of the World 2009 - The Netherlands! Het is een jaarlijks terugkerend event en de winnares gaat het opnemen tegen beauties uit andere landen om te strijden voor de titel Miss Queen of the World.

Morgen vertrek ik meteen uit mijn werk richting Zwolle CS. Vanuit daar rij ik met Cynthia en Willemijn mee naar Center Parcs de Eemhof in Zeewolde, waar het event wordt gehouden. Het wordt een Miss verkiezing zoals een Miss verkiezing hoort te zijn; de dames presenteren zich in mooie kleding en goed in de makeup (van EGO Cosmetics uiteraard) in verschillende rondes. Zo heb je de cocktailjurk ronde, de galajurkrond en de onmisbare bikinironde. Dan volgt er een wervelende dans show (jaja) en last but not least, een vragenronde. Mijn tip aan de dames, whatever they ask, the answer is always, remember always: WORLD PEACE. Echt, dan zit je gebakken hoor. Geloof mij maar.

Mijn favoriet is uiteraard de Miss uit Utreg me stadsjie daar gebeurt van alles WAT!! En laat ze nou toevallig ook nog eens Samantha heten! Geweldig. Mijn stem gaat naar haar. Bekijk hier de andere finalisten.


Miss Samantha - represents provincie Utrecht.

Tijdens de show treed de meidengroep Jameerah voor het eerst op in Nederland. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van ze gehoord, maar ik ben heel benieuwd! Jameerah bestaat uit 4 meiden van verschillende nationaliteiten; Jasmine Sendar (Nederland), Nelly-Marie Bojahr (Duitsland), Tanja Dexters (Belgie) en Elisa Guarraci (Italie).



Na de bekroning en prijsuitreiking is er een heuze after party! Tijdens het feest zal DJ Phalerieau zorgen voor swingende beats. Ik heb Valerio nooit horen draaien dus ik ben wederom benieuwd.



Ik vind het wel een beetje spannend en heb er ontzettend veel zin in! Moet zo al mijn tas inpakken voor morgen en twijfel een beetje wat ik aan zal trekken. De dresscode is een beetje vaag; geen gala maar ook weer niet in spijkerbroek. Ik dacht zelf aan een tregging, zwierige top en killer heels, hoog haar en muchas feestelijke makeup!

Als de after party nog niet genoeg is gaan de meiden en ik daarna nog stappen in Zwolle! Vorige keer was ik in de Bloopers met mijn beste vriend Andrej en heb het daar super naar mijn zin gehad. Bloopers is echt zo'n tent waar de ene top 40 hit bruut wordt onderbroken door de volgende top 40 hit, en waar hiphop uit de jaren 90 wordt gemengd met skihut. Fout? Nee! Ik hou ervan! Zolang ik maar kan meezingen en er gekke dansjes op kan doen ben ik helemaal in mijn nopjes. Dus ik hoop dat we deze keer weer in de Bloopers zullen belanden ^^

En dan nu de lezersvraag!
- Wie is jullie favoriete Miss?
- Hebben jullie ook leuke weekendplannen?
- Wel eens van Jaamerah / DJ Phalerieau gehoord, are they any good?

Until next time
~Serena Verbon