maandag 19 oktober 2009

Beauty Lab Forum update



Even een snelle update over het forum. Het was eigenlijk een uitprobeersel maar er hebben zich al 32 enthousiaste meiden aangemeldt, echt super! Langzamerhand begint het forum dan ook daadwerkelijk de vormen van een forum aan te nemen, met hier en daar wat topics en aardig wat berichtjes. Ik hoop dat er nog vele aanmeldingen zullen volgen zodat het er nóg gezelliger zal gaan worden, dus spread the word! Laat zoveel mogelijk mensen weten dat het er is!

Ik heb de lay-out kleuren wat aangepast zodat het er nu dezelfde kleuren heeft als mijn blog, echt een stuk mooier nu! Mocht je hier en daar nog wat raars tegenkomen, let me know. En natuurlijk als je nog leuke tips hebt kun je het me ook laten weten.

In de rechter sidebar heb ik bovenstaande afbeelding geplaatst. Als je er op klikt kom je direct op mijn forum. Ik hoop dat jullie je aanmelden (als je dat nog niet had gedaan) en er regelmatig een kijkje zullen nemen! ^^

Oja, en vandaag ga ik mijn sleutel ophalen van het appartement, spannend!!
Until next time
~Serena Verbon