zaterdag 17 oktober 2009

Beauty Lab Forum

Ik speelde al een tijdje met de gedachte dat ik het ontzettend leuk zou vinden om een eigen forum te hebben. Het lijkt me leuk om een plek op internet te hebben waar we bij elkaar komen om het te hebben over bepaalde beauty ingrediƫnten (wat doen ze, zijn ze wel of niet goed voor me?) of om DIY beauty recepten met elkaar uit te wisselen. Fora met reviews over beauty produkten zijn er al genoeg, maar zoiets als dit ben ik zelf nog nergens tegengekomen. Tenminste, niet in Nederland.

Een opzetje van mijn forum vind je hier: Beauty Lab forum

Ik moet nog van alles aanpassen en invullen maar je kunt vast een kijkje nemen en, als het je leuk lijkt, jezelf registreren. Dit is mijn allereerste forum e-var! Ik neem aan dat jullie van alles op te merken hebben hahaha, dus kom maar op met die tips.

Denken jullie dat mijn forum een beetje zal lopen?

Until next time
~Serena Verbon