vrijdag 11 september 2009

Vragen staat Vrijdag #1



Iedere vrijdag beantwoord ik persoonlijke vragen die jullie me gesteld hebben. Het mag overal over gaan, van mijn mening over snorren tot de favoriete smaak chips, of verzin zelf maar iets geks! Deze keer behandel ik een selectie van vragen die de vorige keer gesteld zijn.

Waar zou je een keer op vakantie willen?
Absoluut naar Japan. Sowieso de steden Tokyo en Kyoto maar ook kleinere plaatsjes zoals Naruto (tevens de naam van mijn favo anime serie). Ik ben al in Amerika geweest, maar nog lang niet overal. Er zijn nog delen die ik erg graag eens zou bezoeken waaronder California en North Carolina. Oh en Alaska en Hawaii natuurlijk.

Heb je MSN of een of andere instant manager waar fans je kunnen spreken?
Ja dat heb ik (starpede@hotmail.com) maar daar ben ik bijna nooit op. Ik heb ook Facebook, geen Hyves, twitter en verder kun je me gewoon mailen want ik mail meestal wel snel terug.

Wat doe je voor werk en eventueel wat voor opleiding?
Dit kun je allemaal hier lezen.

Hoelang denk je dat je door zou kunnen gaan met je shop? want het wordt steeds bekender en steeds meer mensen bestellen bij je.
Ik denk dat ik nog heel lang door zou kunnen gaan zoals het nu gaat. We hebben het momenteel wel heel druk maar dat is misschien ook niet zo gek omdat we maar met zijn tweeën zijn. Maar ik vind het nog steeds super super super leuk om te doen en ook de positieve reacties van iedereen zorgen ervoor dat we doorgaan, ondanks dat het soms wat druk is. Dus maak je geen zorgen ;)

Waar is Samantha uit Utreg gebleven?
De reden van het verwijderen van de video's heb ik op mijn youtube account vermeldt, die vind je hier.

Hou je van lezen? Heb je de boeken van Stieg Larson al gelezen (nieuwe hype, helemaal geweldig!)
Ik hou superveel van lezen maar helaas ben ik nog niet op de hoogte van Stieg Larson. Dat klinkt als een Skandinavische auteur. Zal hem meteen googlen! Ik heb de volgende boeken op de boekenplank staan; Harry Potter, Lord of The Rings, the Hobbit, Het Gouden Kompas, psychologische thrillers van Karen Slaughter (alleen haar laatste heb ik nog niet), Koud Hart van Tess Gerritsen (aanrader), boeken van de Japanse schrijver Murakami (heel vaag maar interessant) en het laatste boek dat ik heb gelezen heet "I Love you Beth Cooper" wat een supergrappig en luchtig boek is. Hilarisch!

Hoe lang bestaat The Secret Garden al? En kan je wat meer vertellen over hoe het is ontstaan?
We zijn nu zo'n 2 jaar bezig met zeep maken waarvan de webshop nu een jaar bestaat. Over het ontstaan van The Secret Garden verwijs ik je naar de website.

Vanwaar komen je roots?
Mijn vader is Hollands en mijn moeder is Indisch.

Welke dingen wil je zeker nog realiseren in je leven?
Het klinkt heel standaard maar ik zou heel graag een leuk gezinnetje stichten met het liefst een stuk of wat koters en leuke katten. Verder zou ik via mijn werk nog allerlei moeilijke cursussen willen volgen én slagen met mooie cijfers. Ook zou ik van TSG wel een officieel bedrijf willen maken. Maar dat laatste is echt een lange termijn idee hoor. En een meisje mag dromen he?

Wat zijn/is jouw eigen favoriete product(en) uit the secret garden?
Ik gebruik zelf de Body Scrubs, lip butter balms, zepen en facial masks het meeste. Af en toe trakteer ik mezelf op een Blooming Green Tea of een heerlijk bad met een Buttercup. Hm dat is wel bijna de helft van het assortiment ofzo, hehe! Ik ben mijn eigen grootste fan denk ik!

Heb ik je vraag niet beantwoord? Stel hem gerust nog een keer! Heb je nog leuke, interessante, gekke, rare, subtiele vragen stel hem dan in de comment section be-low en dan doe ik mijn best om ze de volgende week te beantwoorden.

Until next time
~Serena Verbon