maandag 7 september 2009

Uitslag B-day Wishes!

Wow zeg! Ik heb gewoon 95 superlieve verjaardagswensen gekregen op mijn verjaardag (ok, sommige waren wat later, but still)! De een was kort maar krachtig, de ander feliciteerde me in een andere taal en weer anderen hadden hun best gedaan op een rijmend gedichtje. Ook ontving ik een superlieve felicitatie video en 2 mooie collages. Ik vond iedere felicitatie in ieder geval origineel op hun eigen manier en ben superblij met al jullie lieve wensen! ^^

Ik ben naar Random.org gegaan om een nummertje te trekken. Ik heb een getal laten genereren tussen de 1 en 95 en dat was ......... tromgeroffel .......... nog meer tromgeroffel ................



Dat betekent dat de auteur van het 6e felicitatie berichtje gewonnen heeft, en dat is Sharon (Sjerren), gefeliciteerd meis!! Je mag lekker gratis shoppen bij The Secret Garden voor maar liefst € 25.00 whoohoo!

Just curious, wat zouden jullie uit mijn shop hebben gekozen als jullie hadden gewonnen? :D

Enne, wat vinden jullie van de rubriek "Vragen staat Vrijdag" ? Jullie mogen me van alles vragen en ik probeer de vragen dan zo goed mogelijk te beantwoorden op...jawel, vrijdag. Ik heb geen idee of er wel wat te vragen valt, maar ik bedacht me dat dit misschien wel geinig is. Ik hoor graag wat jullie er van vinden en mochten jullie al brandende vragen hebben, stel ze dan maar meteen bij de comments! :)

Until next time
~Serena Verbon