maandag 21 september 2009

Beauty Lab in de Glamour!

Whiiiieeeehoooooooo! Glamour no. 10 (oktober 2009) ligt in de winkels en Beauty Lab wordt genoemd! Ja écht waar! Ik ben al door meerdere mensen gespot die het me hebben laten weten via Twitter of via deze blog dus ik heb mezelf meteen een exemplaar aangeschaft en bladerde rap door naar bladzijde 179. En ja hoor, daar sta ik, in een piepklein hoekje gepropt, maar het staat er wit op zwart.





Ik vind dit zo ongelofelijk gaaf! En ik vind het leuk dat jullie mij ook zo enthousiast laten weten dat jullie me hebben gespot. Daar kan ik nou echt vrolijk van worden. Ik was al een tijdje van plan hier over te bloggen, maar net toen ik een foto wilde maken was ik mijn Glamour kwijt! Argh! Gelukkig mailde Lisa, een trouwe bloglezeres, me gisteren en zij was wél zo slim (en attent) geweest om er foto's van te maken. Dankjewel lieve Lisa!

En nu? Op naar de Franse Vogue natuurlijk, hihi! ^^

Until next time
~Serena Verbon